---> Yönetim Sohbet
[MENTION=10791]-Ediz1912-[/MENTION]
Tekrar kontrol eder misin kardeşim.
CBR500Rnin performansı ilk sportif motosikletini arayanlara virajlı bir yolda ve hatta yarış pistinde heyecan verici bir sürüş sağlayabiliyor. Şehir içinde de aynı derecede başarılı ve her boyda ve vücut yapısındaki insan tarafından kullanılabilecek ve son derece zevk alınabilen bir motosiklet olarak tasarlandı.
DOHC iki silindirli yakıt enjeksiyonlu motor etkileyici yakıt tüketimine sahip. Hondanın mühendisleri bu makineyi "erişilebilir bir CBR motoru" olarak görüyor ve adını da hak ediyor.
Çelik elmas şasisi ve yüksek kaliteli süspansiyonu, teleskopik ön çatallar ve tekli Pro-Link arka amortisör, kendinden emin, hassas bir kullanım sağlıyor. Güçlü, dalga şekilli disk frenler standart donanımdaki ABS ile destekleniyor.
Teknik Özellikler
Motor: Sıvı soğutmalı, Paralel ikiz, DOHC, çift silindirli
Motor hacmi (cc): 471
Silindir çapı x strok (mm): 67 x 66,8 mm
Sıkıştırma oranı: 10,7 : 1
Yakıt sistemi: PGM-FI Elektronik Yakıt Enjeksiyon Sistemi
Maks. Güç (kW@dev/dak): 35 Kw @ 8500 (47,6 PS)
Maks. Tork (Nm @ dev/dak): 43 Nm @ 7000
Ateşleme: Motor
Çalıştırma: Elektrikli
Şanzıman: Çok diskli kavrama, 6 vites
Güç aktarımı: Zincirli
Boyutlar (UxGxY) (mm): 2.075 x 740 x 1.145
Tekerlekler arası mesafe (mm): 1.410
Sele yüksekliği (mm): 785
Yerden açıklık (mm): 140
Yakıt kapasitesi (litre): 15,7 lt.