canber
Kayıtlı Üye
AVMDE NEDEN BAYANLAR
avm de yalnız dolaşan bayanın gerçek amacı
alışveriştir. tek başına ve süslü bir şekilde de gayet güzel para harcanabiliyor.
belki de yalnız değildir buluşma noktası olarak orayı seçmiştir . ahhhh bilinç altı ahhh hep b.ku istediğin tarafa çekiyorsun .
alışveriş etmektir.avm'de yalnız gezen kızlar aranır zihniyetındeki hanzolarla karsılasıp metin olmaya çalışıcaklardır ne de olsa ülkede hanzo boldur hanzo hareket engellenemez.
kafa dağıtmak için yapılır çoğu zaman.alışveriş bahanedir
alışveriş denilen hadise yalnız yapılmalıdır... o da onu yapıyordur... hayır 3-5 kız dolaşsa biri bir yerde durmak ister diğeri bir yerde durmak ister bir sürü zaman kaybı ve yorgunluk olur... üstelik istediği şeylere tam bakamaz ve hatta beğendiği bir şeyi başka bir arkadaşı da alır... bir erkekle gitse onu mutsuz etmemek için zaten hiç bir mağazaya gidemez... alışveriş için gereken tüm ortamı hazırlamış, deli gibi para harcamaya başlamak için can atıyordur... çok da eğlenir..
üzerinde bol miktarda nakit para taşıyan başka bir bayan görürse çantasını kapıp kaçarak herkesi şaşırtacak olan kadın tipidir. "aman dikkat"tir
AVM'LER KADINLARIN ALIŞVERİŞ, ERKEKLERİN GEZME MEKANI
Meder, AVM'lerin kullanım amacı konusunda cinsiyet değişkenine bağlı bir değerlendirme yapıldığında, erkeklerin yüzde 23,8'i gezmek, kadınların yüzde 34,1'inin alışveriş amacıyla AVM'leri tercih ettiğini belirterek, şu bilgileri verdi: "Dolayısıyla, AVM'lerde her ne kadar alışveriş ögesi ön plana çıksa da bireylerin AVM'leri tercihlerinde tek nedenin alışveriş olmadığı görülmektedir. AVM'lerin sürekli yinelenen stratejileri çerçevesinde özellikle son yıllarda insanların daha çok bu mekanlarda zaman geçirmeleri odaklı mekansal yapılanmalara öncelik veriyor. Herhangi bir ürün satın alınmasa bile insanların sadece vitrinlere bakarak zaman geçirmelerine olanak sağlıyor. Dolayısıyla AVM'ler günümüzde daha çok boş zamanları değerlendirmek için iyi bir eğlence mekanı imgesiyle insanların yaşamlarında yer alıyor. AVM'lere gidenlerin yüzde 38,7'sinin haftada birkaç kez, yüzde 33,3'ünün haftada bir kez, yüzde 13,3'ünün ayda bir kez, yüzde 8,3'ünün her gün ve yüzde 6'sının ise oldukça seyrek gittiğini tespit ettik."
Genel olarak, bir haftalık zaman dilimi bağlamında değerlendirildiğinde katılımcıların yüzde 80,3'ünün haftada bir ya da birkaç kez AVM'lerde bulunduklarını dile getiren Meder, "Kadınların ve erkeklerin AVM'lere gitme sıklığıyla bu mekanlarda ne kadar süre harcadıklarına bakıldığında yü zde 41,7'si 1-2 saat arası, yüzde 29,3'ü 2-3 saat arası, yüzde 13,7'si 3-4 saat arası, yüzde 8,3'ü 3-4 saat arası zaman harcıyor. AVM'lerde zaman geçirme konusunda cinsiyete göre bir farklılık olmadığını gördük. Kadınların yüzde 41,2'si haftada birkaç kez AVM'lere gittiklerini ve yüzde 35,3'ünün 2-3 saat harcadıklarını, erkeklerin yüzde 35,4'ünün haftada birkaç kez AVM'lere gittiklerini ve yüzde 53,1'inin 1-2 saat harcadıklarını söylediler" şeklinde konuştu.
avm de yalnız dolaşan bayanın gerçek amacı
alışveriştir. tek başına ve süslü bir şekilde de gayet güzel para harcanabiliyor.
belki de yalnız değildir buluşma noktası olarak orayı seçmiştir . ahhhh bilinç altı ahhh hep b.ku istediğin tarafa çekiyorsun .
alışveriş etmektir.avm'de yalnız gezen kızlar aranır zihniyetındeki hanzolarla karsılasıp metin olmaya çalışıcaklardır ne de olsa ülkede hanzo boldur hanzo hareket engellenemez.
kafa dağıtmak için yapılır çoğu zaman.alışveriş bahanedir
alışveriş denilen hadise yalnız yapılmalıdır... o da onu yapıyordur... hayır 3-5 kız dolaşsa biri bir yerde durmak ister diğeri bir yerde durmak ister bir sürü zaman kaybı ve yorgunluk olur... üstelik istediği şeylere tam bakamaz ve hatta beğendiği bir şeyi başka bir arkadaşı da alır... bir erkekle gitse onu mutsuz etmemek için zaten hiç bir mağazaya gidemez... alışveriş için gereken tüm ortamı hazırlamış, deli gibi para harcamaya başlamak için can atıyordur... çok da eğlenir..
üzerinde bol miktarda nakit para taşıyan başka bir bayan görürse çantasını kapıp kaçarak herkesi şaşırtacak olan kadın tipidir. "aman dikkat"tir
AVM'LER KADINLARIN ALIŞVERİŞ, ERKEKLERİN GEZME MEKANI
Meder, AVM'lerin kullanım amacı konusunda cinsiyet değişkenine bağlı bir değerlendirme yapıldığında, erkeklerin yüzde 23,8'i gezmek, kadınların yüzde 34,1'inin alışveriş amacıyla AVM'leri tercih ettiğini belirterek, şu bilgileri verdi: "Dolayısıyla, AVM'lerde her ne kadar alışveriş ögesi ön plana çıksa da bireylerin AVM'leri tercihlerinde tek nedenin alışveriş olmadığı görülmektedir. AVM'lerin sürekli yinelenen stratejileri çerçevesinde özellikle son yıllarda insanların daha çok bu mekanlarda zaman geçirmeleri odaklı mekansal yapılanmalara öncelik veriyor. Herhangi bir ürün satın alınmasa bile insanların sadece vitrinlere bakarak zaman geçirmelerine olanak sağlıyor. Dolayısıyla AVM'ler günümüzde daha çok boş zamanları değerlendirmek için iyi bir eğlence mekanı imgesiyle insanların yaşamlarında yer alıyor. AVM'lere gidenlerin yüzde 38,7'sinin haftada birkaç kez, yüzde 33,3'ünün haftada bir kez, yüzde 13,3'ünün ayda bir kez, yüzde 8,3'ünün her gün ve yüzde 6'sının ise oldukça seyrek gittiğini tespit ettik."
Genel olarak, bir haftalık zaman dilimi bağlamında değerlendirildiğinde katılımcıların yüzde 80,3'ünün haftada bir ya da birkaç kez AVM'lerde bulunduklarını dile getiren Meder, "Kadınların ve erkeklerin AVM'lere gitme sıklığıyla bu mekanlarda ne kadar süre harcadıklarına bakıldığında yü zde 41,7'si 1-2 saat arası, yüzde 29,3'ü 2-3 saat arası, yüzde 13,7'si 3-4 saat arası, yüzde 8,3'ü 3-4 saat arası zaman harcıyor. AVM'lerde zaman geçirme konusunda cinsiyete göre bir farklılık olmadığını gördük. Kadınların yüzde 41,2'si haftada birkaç kez AVM'lere gittiklerini ve yüzde 35,3'ünün 2-3 saat harcadıklarını, erkeklerin yüzde 35,4'ünün haftada birkaç kez AVM'lere gittiklerini ve yüzde 53,1'inin 1-2 saat harcadıklarını söylediler" şeklinde konuştu.