demirdoven
Banned
Turkcell Global Bilgi dünya finallerinde
Turkcell Global Bilgi Contact Center Worldden 3 ödülle döndü
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu ContactCenterWorld.comun Londrada gerçekleştirdiği EMEA (Avrupa- Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde, Ukraynadaki projeleriyle En İyi Satış Kampanyası ve En İyi Self Servis Teknoloji Kullanımı kategorilerinde birinci olurken, Avrupanın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkta sunduğu dış kaynak çağrı merkezi hizmetiyle de En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı kategorisinde ikincilik elde etti. Böylece, aynı organizasyondan 3 ödülü birden kucaklayan Turkcell Global Bilgi, Ekim ayında Londrada düzenlenecek olan ve bugüne kadar 7 birincilik ile döndüğü dünya finallerine katılma hakkını elde etti.
İletişim merkezini masraf merkezinden kar merkezine dönüştürdü
Turkcell Global Bilgi, Ukraynanın 3Gde lider GSM Operatörü Lifecellin müşterilerine 3G ile neler yapılabileceğini dış aramalar ile anlatan satış projesi ile En iyi satış kampanyası kategorisinde birinciliği göğüslerken, En iyi self servis teknolojileri kategorisindeki ödülünü de klasik IVR servisinin fonksiyonlarını kişisel bilgilerle birleştiren ve görsel bir uygulama ile Lifecell müşterilerine sunan Visual IVR teknolojisiyle aldı. En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı kategorisindeki ikinciliği ise, MediaMarktın Çağrı Merkezini bir maliyet merkezinden kar merkezi haline dönüştürmesi, 3 sene içinde 7 farklı kanaldan kesintisiz hizmet sunması ve müşteri deneyimini iyileştirerek iki yılda müşteri şikayetlerini %60 düşürmesi ile elde etti.
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur konuyla ilgili yaptığı açıklamada; Müşteri deneyimi merkezi olarak klasik çağrı merkezi hizmetlerinden farklı olarak firmalara değer yaratacak çözümler geliştiriyoruz. Bu amaçla kurumsal firmaların temel iş hedeflerine ortak oluyor ve bu hedefi gerçekleştirecek müşteri deneyimi stratejileri oluşturuyoruz.
Ayrıca teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyor ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun teknolojik çözümleri hayata geçirerek teknolojik liderliğimizi de devam ettiriyoruz. Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu ContactCenterWorld.comun düzenlediği yarışmadan bu sene üç ödülle ülkemize döndük. Şirketimiz Ukraynadaki projeleriyle En İyi Satış Kampanyası ve En İyi Self Servis Teknoloji Kullanımı kategorilerinde altın madalya aldı. Yeni nesil perakendeciliğin öncülerinden MediaMarkta sunduğumuz hizmet ile de En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı kategorisinde gümüş madalya elde ettik. Birbirinden kıymetli bu ödüllerin gerçek sahibi, şirketimizi başarıdan başarıya taşıyan tüm çalışma arkadaşlarıma bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Şimdi sıra dünya finallerinde Bu yarışmadan da ülkemizi gururlandıracak bir sonuçla döneceğimize yürekten inanıyorum. dedi.
ContactCenterWorld.com hakkında
Organizasyon Amerika, Asya, EMEA ve Küresel Contact Center World Events kapsamında uluslararası çağrı merkezi endüstrisinin en iyilerini buluşturuyor ve çeşitli kategorilerde yarışmalar gerçekleştiriyor. Bölge finallerinde birinci gelen çağrı merkezleri daha sonra organizasyonun dünya finallerinde birincilik için yarışıyor.
Turkcell Global Bilgi Contact Center Worldden 3 ödülle döndü
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu ContactCenterWorld.comun Londrada gerçekleştirdiği EMEA (Avrupa- Orta Doğu ve Afrika) bölge finallerinde, Ukraynadaki projeleriyle En İyi Satış Kampanyası ve En İyi Self Servis Teknoloji Kullanımı kategorilerinde birinci olurken, Avrupanın açık ara bir numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkta sunduğu dış kaynak çağrı merkezi hizmetiyle de En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı kategorisinde ikincilik elde etti. Böylece, aynı organizasyondan 3 ödülü birden kucaklayan Turkcell Global Bilgi, Ekim ayında Londrada düzenlenecek olan ve bugüne kadar 7 birincilik ile döndüğü dünya finallerine katılma hakkını elde etti.
İletişim merkezini masraf merkezinden kar merkezine dönüştürdü
Turkcell Global Bilgi, Ukraynanın 3Gde lider GSM Operatörü Lifecellin müşterilerine 3G ile neler yapılabileceğini dış aramalar ile anlatan satış projesi ile En iyi satış kampanyası kategorisinde birinciliği göğüslerken, En iyi self servis teknolojileri kategorisindeki ödülünü de klasik IVR servisinin fonksiyonlarını kişisel bilgilerle birleştiren ve görsel bir uygulama ile Lifecell müşterilerine sunan Visual IVR teknolojisiyle aldı. En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı kategorisindeki ikinciliği ise, MediaMarktın Çağrı Merkezini bir maliyet merkezinden kar merkezi haline dönüştürmesi, 3 sene içinde 7 farklı kanaldan kesintisiz hizmet sunması ve müşteri deneyimini iyileştirerek iki yılda müşteri şikayetlerini %60 düşürmesi ile elde etti.
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur konuyla ilgili yaptığı açıklamada; Müşteri deneyimi merkezi olarak klasik çağrı merkezi hizmetlerinden farklı olarak firmalara değer yaratacak çözümler geliştiriyoruz. Bu amaçla kurumsal firmaların temel iş hedeflerine ortak oluyor ve bu hedefi gerçekleştirecek müşteri deneyimi stratejileri oluşturuyoruz.
Ayrıca teknolojik gelişmeleri yakından takip ediyor ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun teknolojik çözümleri hayata geçirerek teknolojik liderliğimizi de devam ettiriyoruz. Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu ContactCenterWorld.comun düzenlediği yarışmadan bu sene üç ödülle ülkemize döndük. Şirketimiz Ukraynadaki projeleriyle En İyi Satış Kampanyası ve En İyi Self Servis Teknoloji Kullanımı kategorilerinde altın madalya aldı. Yeni nesil perakendeciliğin öncülerinden MediaMarkta sunduğumuz hizmet ile de En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı kategorisinde gümüş madalya elde ettik. Birbirinden kıymetli bu ödüllerin gerçek sahibi, şirketimizi başarıdan başarıya taşıyan tüm çalışma arkadaşlarıma bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Şimdi sıra dünya finallerinde Bu yarışmadan da ülkemizi gururlandıracak bir sonuçla döneceğimize yürekten inanıyorum. dedi.
ContactCenterWorld.com hakkında
Organizasyon Amerika, Asya, EMEA ve Küresel Contact Center World Events kapsamında uluslararası çağrı merkezi endüstrisinin en iyilerini buluşturuyor ve çeşitli kategorilerde yarışmalar gerçekleştiriyor. Bölge finallerinde birinci gelen çağrı merkezleri daha sonra organizasyonun dünya finallerinde birincilik için yarışıyor.