En Başından Ultima Online

CaSPeR35

Kayıtlı Üye
Büyülü Eşya,Zırh ve Silah Özellikleri;

Bilindiği gibi Age of Shadows,Osi dev team in söz verdiği gibi yeni bir dünya yarattı.İçinde Uo tarihinin en büyük zindanını barındıran 1 facet ın eklenişi,yeni 2 skilin gelmesi,bazı skillerin en baştan değişimi,büyülü eşya ve silahların gerek özellik,gerek farklı yöndeki resistance lara olan etkisi Age of Shadows u oyuncuların değimiyle daha Diablo vari bir oyuna bürüdü.Artık Sosaria da takılar içine bürünmüş değişik şapkalar giymiş savaşçıları,büyücüleri görmek hiçde şaşırtıcı birşey değil.Ufak bir değişimi bile değerine milyon gp değer katabilen,hayat kurtarabilen bu eski oyunun yep yeni özelliklerini inceleyelim ;


Physical,Fire,Cold,Poison,Energy Resistance ;Resisting Spell skilinin etkisini hiç haketmediği kadar düşüren bu özellikler kalkan,zırh,silah ve jewel (ring/bracelet) lerde bulunur.aldığınız damage türüne göre etkisini azaltır.mesela bir ogre sadece physical damage verir böylelikle bu yaratıktan alıcağınız damage in azlığı veya çokluğu sizin physical resist (eski değimle AR)iniz belirler.Bir büyücü size Flame Strike atarsa devreye Fire Resistiniz girer,Eğer birinin Energy Vortexine saldırıcaksanız energy resist inizin yüksek olması gerekir zira Energy Vortex 100% energy damage verir.Resist başına çıkarabilceğiniz maximum değer 70 dir.Armor ,jewel,shield ve silahlardan bulunabilen bu özellik jewel ve silahlardan en fazla 15 değerini alır.armolar ve shield lar enchant sayesinde bu özelliği sınır rahatlıkla geçebilir.

Physical,Fire,Cold,Poison,Energy Damage ;Elinizdeki Silahın verdiği damage in silahın sahip olduğu oranda ki damage türlerine dağılmasını sağlar.Mesela 100% fire damage e sahip bir silahla bir yaratığa vurduğunuzda vereceğiniz damage hedefin fire resistine ilgilidir.yani vuruşunuz %100 fire dır.tabi silahın enchantlanmasına/silahın türüne bağlı olarak 40% cold,30% poison,30% energy de olabilir.Dağınık damage türüne sahip silahlar daha çok tercih edilir.

Swing Speed Increase ;Bu özellikler silahlar en çok aranan özelliklerden biridir.Özelliği silahın hızını belli oranda artırmasıdır.mesela Swing Speed Increase 25% özelliğine sahip bir silahın hızı %25 daha fazla artar.aralığı %5-30 dur

Hit (Physical,Fire,Cold,Poison,Energy) Area;Mevcut silahınızın başarılı vuruşunda,verdiğiniz damage i gösterdiği oranda etrafınıza elemantel damage olarak vermesidir.aralığı %2-50 dir.

Hit (lightning,harm,magic arrow,fireball,Dispel);Silahlarda en çok aranan özelliklerden dir,Başarılı bir vuruşta hangi büyü ye sahipse onu cast edebilme şansı vardır.mesela hit ligtning 25% özelliğine sahip bir silahın 4 başarılı vuruşundan birinde hedefe ligtning büyüsü cast edilmesi gerekir ama Uo da zar hesabı kullanıldığından bu 4 kere ard ardada olabilir 4 ü boş da geçebilir.Dispel büyüsü bilindiği gibi sadece summon edilmiş yaratıklar için etkilidir.aralığı %2-50 dir.

Mage Weapon ; Mage weapon lar kullanıcının magery skilini o silah için gerekli olan skill gibi kullanmasını sağlar.Mage weaponu elinizde tuttuğunuz sürece belli derecede magery skiliniz düşer.eğer silahı elinizden atarsanız magery skiliniz eski haline gelir.Mesela Mage Weapon -28 skill bir kryss e sahipsiniz.gm mage olarak bu silahı elinize aldğınız zaman magery niz 72 ye düşer ve sanki Fencing skiliniz 72 ymiş gibi silahı kullanabilirsiniz.Mage weapon la Special attack yapmak için o silahın gerçek skiline ihtiyacınız vardır.

Mage Armor ;Mage armor lar meditasyona giremediğiniz zırh larla meditasyon a girbilmenizi yani meditasyon skilinizi kullanabilmenizi sağlar.

Hit Lower Attack ;başarılı bir vuruşta hedefinizin attack rating ini yani size vurma şansını belli oranda düşürür.sahip olduğu oran ne kadar düşürüceğini belirler.aralığı %2-50 dir.

Hit Lower Defense ;başarılı bir vuruşta hedefin defans rating ini yani başka açıdan sizin vurma şansınızı artırır.Hit lower atack la birlikte yine önemli sayılan özelliklerdendir.aralığı %2-50 dir.


Hit (life,mana,stamina) leech ;

Hit Life Leech ;Damage e katkısı yoktur.Başarlı vuruşta verdiğiniz zararın %30 unu hit pointinize ekler.Özelliği oranı bu özelliği başarılı kullanıp kullanamıyacağınızı gösterir.yüksek orana sahip silahla reg,mana veya bandaj harcamadan keyifle heal olabilirsiniz.aralığı %2-50 dir.

Hit Mana Leech ;hesaplamarı Hit life leech ‘de olduğu gibidir.fakat leech edeceğiniz bu sefer mana dır ve başarılı kullanımda verdiğiniz zararın %40 ı oranında mananızı doldurur.yüksek orana sahip bu silahla special move larınız daha rahat kullanabilirisiniz.aralığı 2-50% dir.

Hit Stamina Leech; bu sefer leech edilen stamina dır ve verdiğiniz zararın %100 ünü stamina ya ekler.

Slayer Silahlar ; Belli bir monster a veya gruba verdiği zararın iki katına vermesini sağlar.Mesela Water Elemantel slayer sadece Water Elemantel'e iki katı zarar verir fakat Elemantel Slayer bütün elemantel grubu içine giren yaratıklara iki katı zarar verir.

Hit Chance Increase ;Hit chance increase özelliği silah,jewel ve Shield lardan yani kalkanlarda en çok aranan özelliklerdendir.hedefe vurabilme şansınızı belli oranda artırır.aralığı %1-15 dir.mesela sizin bir yaratığa vurma şansınız %50,hit chance increase 10% bir ürüne sahipsiniz bölelikle %50 olan vurma şansınız %55 olarak artar.

Defense Chance Increase ;Defense chance da hit chance gibi silah,jewel ve kalkanlarda olabilir.ikisine sahip olan yüksek değer deki ürünler oldukça değerlidir.bu özellik karşınızdaki yaratığın yada oyuncunun size vurma şansını belli oranda düşürür.hesaplaması hit chance increase özelliğindeki gibidir.aralığı %1-15 dir.

Faster Casting ;büyünüzün cast etme zamanını azaltır.wand,kalkan,silah ve jewel larda olabilir.en fazla +1 olabilir.mage ler için faster cast recovery ile birlikte jewel larda çokça tercih edilen özelliklerdendir.

Faster Cast Recovery; bir büyüyü cast ettikten sonra ötekini cast edebilmek gereken belli zamanı düşürür.aralığı 1-3 dür.mage ler için faster casting ile birlikte jewel lerde çok tercih edilen özelliklerdendir.


Spell Channeling ;spell channeling silah ve kalkanlarda bulunan bir özelliktir.türkçe karşılığı büyü yollarının açık olması sanırım =).yani büyü yaptığınızda elinizdeki silah veya kalkan çantanıza düşmez.spell channell silahların genelde bir dezevantajı vardır oda Faster Casting -1 dir.çoğu spell channel özelliği bu penalty a sahiptir yani daha yavaş büyü yapmanızdır.tabi Faster Cast penaltısı olmayan silah ve kalkanlarda mevcuttur.

Lower Reagent Cost ;bu özellik reagent kullanımını veya Paladinlerin tithe kullanımını belli oranda azaltır.Age of Shadows un gelmesiyle,%100 lower reagent cost kıyafetler sayesinde bedavaya necromancy,magery veya paladinlik çalışabilirsiniz.ayrıca hiç reagent veya tithe point harcamadan koskoca bir champion spawn bitirebilirisniz.oldukça rağbet gören bu özellik parça başına 1-20% olabilir.Sadece jewel ve zırh türlerinde bu özellik olabilir.

Lower Mana Cost ;Yaptığınız büyü veya Special move larda mananızın belli oranda daha az azalmasını sağlar.Oldukça değer ve pahalı bir özelliktir.Sadece jewel ve zırh türleri bu özelliğe sahip olabilir.artifact ürünler hariç %100 Lowe Mana Cost suit yapmak imkansızdır zati parça başına aralığı 1-8% dir.

Use Best Weapon Skill ;bu özelliğe sahip silahı en yüksek savaş skilinizle kullabilirsiniz.mesela use best weapon özelliğine sahip bir hammer ı kullanmanız için mace fightning skilinizin olmasına gerek yok.eğer 110 swordsman ve 100 fencing skiline sahipseniz bu silah için 110 swordsman skiliniz kâla alınıcaktır.

Lower Requirements ;Belli bir eşyanın gerektiği Strength,Dextery veya Intelligence değerini belli oranda azaltır.bu özellik magelere genelde yüksek strength isteğen zırh veya silahlar da yardımcı olur.parça başı aralığı 10-100% dür.

Strength/Intelligence/Dextery/Hit Point/Mana/Stamina Increase ; Strengt Increase 3 özelliğine sahip bir gorgeti giydiğiniz sürece strength iniz 3 artar.
Strength/Intelligence/Dextery/Mana/Stamina bonuslarının olabilceği değer aralığı 1-8 dir.
Fakat Hit Point increase in aralığı 1-5 dir.

Damage Increase ;Diğer özelliklerin gelmesi ve yeni Pub ın gelmesiyle geçmişe nazaran değerini kısmen yitiren bu özellik yinede aranan özellikler arasında olmaya devam ediyor.özelliği silahın temel olarak verdiği hasarı belli bir yüzde oranında artırması.aralığı silahlar da 1-50% dir.jewel lerdede 1-25% dir.

Luck ; Oyundaki devrim niteliğindeki yeniliklerden biri.Artık kestiğiniz yaratığın zorluğu kadar hatta ondan daha önemli olan luck öldürdüğünüz bir monster daki eşya lootunun kalitesini belirler.Bir kişide ulaşabilceği maximum değer 1200 dür.jewel,silah ve her türlü zırh luck taşıyabilir.her parçada maximum luck değeri 1-100 dür fakar enchant sayesinde zırh ve silahlarda bu değerin çok daha üstüne çıkmak mümkün.Bir söylentiye göre High level item lerin yani yüksek seviyeli eşyaların çıkma sınırı 800 luck.Luck ın Treasure Chest lerden çıkıcak olan loot a etkisi yoktur.

Not: Armor of Fortune,lucky neclace gibi özel eşyalarla luck sınırı olan 1200 geçilebilir.

Night Sight ;özelliğine saihp olan bir eşyayı giydiğiniz zaman night sight büyüsünün etkisine maruz kalırsınız.geçici değildir o eşyayı üstünüzde bulundurduğunuz sürece bu özellikten faydalanabilirsiniz.sadece jewel ve zırh çeşitlerinde bulunur.

Spell Damage Increase ;Büyülerin Damage lerini belli oranda artırır.Mageler tarafından oldukça tutulan bu özellik sadece jewel lerde bulunur.aralığı 1-12 dir.

Enchance Potions ;İçtiğiniz Potion ların etkisi sahip olduğu özellik oranında fazlalaştırır.sadece jewellarda bulunaibilen bu özellik 5-25 aralığındadır.

Self Repair ;Durability si azalan bir zırh veya silahınızda bu özellik varsa içiniz rahat olabilir çünki bu özellik belli bir zaman aralığında belli düzeyde silahınızı/zırhınızı repair eder.parça başına sahip olabilceği değer 1-5
 
takipçi satın al
Uwell Elektronik Sigara
instagram takipçi hilesi
takipçi satın al
tiktok takipçi hilesi
Geri
Üst