crimsoN
Kayıtlı Üye
Türk Telekomla olan forma sponsorluğu anlaşması biten Galatasaray, yeni sponsorunu belirlemeye çalışıyor. Sarı-Kırmızılı ekibin Şampiyonlar Liginde her sene tur atlaması ve dünyaca ünlü yıldızları kadrosuna katması nedeniyle marka değerinin yükseldiğini analiz eden şirketler, anlaşma için sıraya girmiş durumda. Öncelikle Gazprom ve Emirates, 10ar milyon Euroluk teklifle Galatasarayın kapısını çalmıştı. Ardından devreye giren Samsung, fiyatı 15 milyon Euro olarak belirleyince, diğer firmalar da teklifi bu seviyeye çekmişti. Bu hafta itibariyle 3 dev şirketin daha sponsorluk anlaşması için devreye girdiği öğrenildi. Bu firmaların da teklif sunmasıyla birlikte, çıta iyice yükseldi. Daha önce 20 milyon Euroluk beklenti içerisine giren Galatasaray Başkanı Ünal Aysalın, son atakla beraber 25 milyon Euroyu bulan bir anlaşma imzalamaya hazırlandığı bildirildi.
10 milyondan, 75 milyona
Mevcut sponsor Türk Telekomdan, göğüs reklamı için kazanılan para yıllık 5 milyon Dolardı. Eğer beklenen anlaşma imzalanırsa, 5 milyon Dolarlık senelik gelir, tam 25 milyon Euroya çıkacak. Kabaca bir hesapla 10 milyon TL yerine 75 milyon TL her sene kasaya girecek. Bu da mevcut kazancın 7.5 misli anlamına geliyor. Dolayısıyla Galatasarayın transferde de çıtayı yükseltmesinin başlıca nedenlerinden biri, bu sponsorluk anlaşması olarak gösteriliyor. Yeni forma tasarımları ve lansmanı da, sponsorluk sözleşmesinin imzalanmasından sonra gerçekleşecek.
10 milyondan, 75 milyona
Mevcut sponsor Türk Telekomdan, göğüs reklamı için kazanılan para yıllık 5 milyon Dolardı. Eğer beklenen anlaşma imzalanırsa, 5 milyon Dolarlık senelik gelir, tam 25 milyon Euroya çıkacak. Kabaca bir hesapla 10 milyon TL yerine 75 milyon TL her sene kasaya girecek. Bu da mevcut kazancın 7.5 misli anlamına geliyor. Dolayısıyla Galatasarayın transferde de çıtayı yükseltmesinin başlıca nedenlerinden biri, bu sponsorluk anlaşması olarak gösteriliyor. Yeni forma tasarımları ve lansmanı da, sponsorluk sözleşmesinin imzalanmasından sonra gerçekleşecek.