Mahmutozdemirr
Kayıtlı Üye
Merhaba;
Senelerden beri Vaillant Kombi kullanırım ve Tanıdıklarımıza hep tavsiye ederdim ama bugün anladımki;
Satış sonrası hizmet Vaillant gibi bir FİRMAYA uygun bir hizmet vermemekte.Müşteri hizmetlerini arıyorsunuz dakikalarca çalan telefondan sonra
karşınıza çıkan kişi sorunuza tam cevaplayamadan sizi tam aydınmatladan söz kalabalıgı yaparak istedigini size dedirtiyor !!
6 Adet Vaillant Kombi var adıma kayıtlı ve Alalı daha 4 sene oldu, 5 tanesine Genel bakım ,1 tanesine yani kendi dairemde Kullandıgım Kombide ise; ilk başta çalışıyo daha sonra ( 3-4 dk sonra)
Petekler Sonuna kadar soguyo ve tekrar zorzor çalışıyo Servisini çagırdık geldi Bakıldı,Kazanda sorun oldugu tespit edildi Degişmesi gerektigi söylendi..
Buraya kadar herşey yolunda gibi gözüksede gözden kaçan noktalar var;
Nasıl oluyorda 4 sene içinde 1 KOMBİNİN KAZANI DEGİŞMEK ZORUNDA KALIYOR !! NASIL OLUYORDA BU ARIZANIN SEBEBİ MÜŞTERİYE KESİLİYOR !!
Kusura bakmayın ama Telefonla arayıp NAsıl olucak diye sordugumda Bana 1 tesisatçı bulucaksınız daha sonra kombiyi söktürüceksiniz sonrasında bizden servis talebinde bulunucaksınız ve gelicez
kazanı degiştiricez tekrar yerine tesisatçı takıcak deniliyorsa benim 1-2 sorum olucak !!
Hadi tesisatçıyı getirdim Kombiyi söktü ve sökerken zarar verdi siz ve oluşan hataları tesisatçıya atıcaksınız,tesitatçı bu kadar olur diycek olan
yine TÜKETİCİYE yani BANA OLACAK !! ÜRÜN satıyorsunuz ama Bir arıza oldugunda herşey hazır olacak,
Servisiniz gelsin söksün hatalı parçayı degiştirip Tekrar taksın yerine o aradaki işlemelerle benmi ugraşıcam !!!
Fİyat konusunada daha gelmedim , inanın Çok içtenlikle sormak istiyorum 250 TL parça 180 TL sökme ücreti = 430 TL Bu ürünün sıfırı saten 1000-1200 TL arası..Diycek sözüm YOK !!
Ürünü satana kadar herkez güler yüzlü telefonlara çıkılıyo ama bi sorun oldugunda o ürünü sanki satılmamış gibi davranılıyor !!
Ben Tesisatçıyla falan ugraşmıycam Gelicek servisiniz sökücek yenisini takıcak ve ücretini alıp gidicek !! TÜKETİCİ neden ugraşşın !
Telefonda kendimi size açıklamak istesemde anlamadınız heryere bu maili yazıcam..
Taaki Beni ciddiye alıp GERÇEK YETKİLİ BİR KİŞİ ARAYIP DERDİMİ SIKINTIMI SAMİMİYETLE DİNLEYENE KADAR !!
Fuarlara katılmışşınız Yılda bilmem kaç yüzbinlerce Ürün satmışşınız neye yarar egerki Müşteriyi Tüketiciyi Memnun Edemedikçe !!
Senelerden beri Vaillant Kombi kullanırım ve Tanıdıklarımıza hep tavsiye ederdim ama bugün anladımki;
Satış sonrası hizmet Vaillant gibi bir FİRMAYA uygun bir hizmet vermemekte.Müşteri hizmetlerini arıyorsunuz dakikalarca çalan telefondan sonra
karşınıza çıkan kişi sorunuza tam cevaplayamadan sizi tam aydınmatladan söz kalabalıgı yaparak istedigini size dedirtiyor !!
6 Adet Vaillant Kombi var adıma kayıtlı ve Alalı daha 4 sene oldu, 5 tanesine Genel bakım ,1 tanesine yani kendi dairemde Kullandıgım Kombide ise; ilk başta çalışıyo daha sonra ( 3-4 dk sonra)
Petekler Sonuna kadar soguyo ve tekrar zorzor çalışıyo Servisini çagırdık geldi Bakıldı,Kazanda sorun oldugu tespit edildi Degişmesi gerektigi söylendi..
Buraya kadar herşey yolunda gibi gözüksede gözden kaçan noktalar var;
Nasıl oluyorda 4 sene içinde 1 KOMBİNİN KAZANI DEGİŞMEK ZORUNDA KALIYOR !! NASIL OLUYORDA BU ARIZANIN SEBEBİ MÜŞTERİYE KESİLİYOR !!
Kusura bakmayın ama Telefonla arayıp NAsıl olucak diye sordugumda Bana 1 tesisatçı bulucaksınız daha sonra kombiyi söktürüceksiniz sonrasında bizden servis talebinde bulunucaksınız ve gelicez
kazanı degiştiricez tekrar yerine tesisatçı takıcak deniliyorsa benim 1-2 sorum olucak !!
Hadi tesisatçıyı getirdim Kombiyi söktü ve sökerken zarar verdi siz ve oluşan hataları tesisatçıya atıcaksınız,tesitatçı bu kadar olur diycek olan
yine TÜKETİCİYE yani BANA OLACAK !! ÜRÜN satıyorsunuz ama Bir arıza oldugunda herşey hazır olacak,
Servisiniz gelsin söksün hatalı parçayı degiştirip Tekrar taksın yerine o aradaki işlemelerle benmi ugraşıcam !!!
Fİyat konusunada daha gelmedim , inanın Çok içtenlikle sormak istiyorum 250 TL parça 180 TL sökme ücreti = 430 TL Bu ürünün sıfırı saten 1000-1200 TL arası..Diycek sözüm YOK !!
Ürünü satana kadar herkez güler yüzlü telefonlara çıkılıyo ama bi sorun oldugunda o ürünü sanki satılmamış gibi davranılıyor !!
Ben Tesisatçıyla falan ugraşmıycam Gelicek servisiniz sökücek yenisini takıcak ve ücretini alıp gidicek !! TÜKETİCİ neden ugraşşın !
Telefonda kendimi size açıklamak istesemde anlamadınız heryere bu maili yazıcam..
Taaki Beni ciddiye alıp GERÇEK YETKİLİ BİR KİŞİ ARAYIP DERDİMİ SIKINTIMI SAMİMİYETLE DİNLEYENE KADAR !!
Fuarlara katılmışşınız Yılda bilmem kaç yüzbinlerce Ürün satmışşınız neye yarar egerki Müşteriyi Tüketiciyi Memnun Edemedikçe !!
Moderatör tarafında düzenlendi: