buğlem
Bayan Üye
Uçakta yanlış anons paniği
British Airways'in Miami-Londra uçağında yanlışlıkla "Okyanusa acil iniş yapıyoruz" anonsu yapılınca, büyük panik yaşandı
İngiliz havayolu şirketi British Airways'e ait bir yolcu uçağında yapılan yanlış anons, yolcuları dehşete düşürdü. 14 Ocak'ta ABD'nin Miami kentinden İngiltere'nin başkenti Londra'ya giden uçağın kabin görevlileri, yanlışlıkla daha önceden kaydedilmiş bir anonsu yayınladı. Miami'den ayrıldıktan üç saat sonra "uçağın, okyanusa acil iniş yapacağını" duyan yolcular, paniğe kapıldı. Birbirlerine sarılan, gözyaşlarına boğulan ve çocukları için korkan yolcular, 30 saniye sonra anonsun yanlışlıkla yapıldığı duyurusuyla şaşkına döndü. Uçakta bulunan Duncan ve Tracey Farquharson çifti, kabin görevlilerinin yolcuların endişelerini hiçe saydığını, üstünkörü bir biçimde özür dilediklerini ve Heatrow Havaalanı'na gelene kadar tatmin edici bir açıklama yapmadıklarını ileri sürerek havayolu şirketinden şikâyetçi oldu. British Airways söz- cüsü ise kabin görevlilerinin hatadan dolayı özür dilediğini ve hatta bazı yolcularla birebir konuşarak sakinleştirmeye çalıştığını ileri sürdü. AA
British Airways'in Miami-Londra uçağında yanlışlıkla "Okyanusa acil iniş yapıyoruz" anonsu yapılınca, büyük panik yaşandı
İngiliz havayolu şirketi British Airways'e ait bir yolcu uçağında yapılan yanlış anons, yolcuları dehşete düşürdü. 14 Ocak'ta ABD'nin Miami kentinden İngiltere'nin başkenti Londra'ya giden uçağın kabin görevlileri, yanlışlıkla daha önceden kaydedilmiş bir anonsu yayınladı. Miami'den ayrıldıktan üç saat sonra "uçağın, okyanusa acil iniş yapacağını" duyan yolcular, paniğe kapıldı. Birbirlerine sarılan, gözyaşlarına boğulan ve çocukları için korkan yolcular, 30 saniye sonra anonsun yanlışlıkla yapıldığı duyurusuyla şaşkına döndü. Uçakta bulunan Duncan ve Tracey Farquharson çifti, kabin görevlilerinin yolcuların endişelerini hiçe saydığını, üstünkörü bir biçimde özür dilediklerini ve Heatrow Havaalanı'na gelene kadar tatmin edici bir açıklama yapmadıklarını ileri sürerek havayolu şirketinden şikâyetçi oldu. British Airways söz- cüsü ise kabin görevlilerinin hatadan dolayı özür dilediğini ve hatta bazı yolcularla birebir konuşarak sakinleştirmeye çalıştığını ileri sürdü. AA