Türk Savaşları Pazarlama Stratejilerine İlham Verdi

ParadokS

Kayıtlı Üye
Pazarlamayla savaş arasındaki benzerlikleri ele alan kitaplar incelendiğinde, savaş örneklerinin çoğunun ya Çin ya da Avrupa kökenli savaşlardan alındığı görülmekte. Çin Generali Sun Tzu’nun savaş stratejilerini örnek alarak basılan yüzlerce pazarlama kitabı bulunmakta. İşte bu noktada, Ekrem Özcan ‘Çinlilere, akınlarından korunmak amacıyla Çin Seddi’ni kurduran, Avrupa’nın köklü imparatorluklarını dize getiren ve savaş sanatına birçok ilki katan Türkler’ diyerek ‘Türk Savaşları Işığında Pazarlama Stratejileri’ adlı kitabı kaleme aldı. Pazarlama dünyasına yeni bir soluk getiren bu kitapta; Katalon Savaşı’ndan Dandanakan’a, Malazgirt Savaşı’ndan Sakarya Savaşı’na Türk Savaş Stratejileri, pazarlama stratejilerine ilham verdi.

30. Uluslararası İstanbul Kitap Fuarında kitapseverlerle buluşan ‘Türk Savaşları Işığında Pazarlama Stratejileri’ kitabı, Türkiye’nin önde gelen firmalarında pazarlama-satış yöneticiliği görevlerini üstlenmiş ve halen profesyonel olarak iş hayatına devam etmekte olan Ekrem Özcan tarafından iki yıllık yoğun çalışma sonucunda kaleme alındı.

Bu kitapta; pazarlama dünyasında, yeni bir pazara girme, mevcut pazarda pazar liderine karşı pazarlama savaşını başlatma ve mevcut pazarda liderliğimizi korumak üzere savunma harekatı gerçekleştirmeye yönelik stratejiler, Türk Savaşlarının stratejilerinden örneklerle tespit edilebilmekte. Her strateji için bir başarıyla bir de başarısızlıkla sonuçlanan savaşları ele alan kitapta Malazgirt, Katalon, Dandanakan, Ankara, 1. Viyana Kuşatması ve Sakarya Savaşı’nın stratejilerine yer verilmekte.

Kitapta ayrıca, ‘başarılı pazarlama lideri nasıl olmalıdır?’ sorusuna cevap, dünya tarihine yön vermiş, başarılı savaşları yönetmiş Türk liderlerinin kişisel özelliklerinden yola çıkarak verilmekte. Kişisel özellikleri mercek altına alınan liderler; Atatürk, Atilla, Fatih Sultan Mehmet ve Yavuz Sultan Selim.

Cinius yayınlarından çıkan, ‘pazarlama savaşı yöneten liderlerin başucu kitabı’ mottolu Ekrem Özcan’ın ‘Türk Savaşları Işığında Pazarlama Stratejileri’ kitabına, saygın kitapevlerinden ve online satış yapan sitelerden ulaşılabilmekte.​
 
bayigram takipçi satın al instagram beğeni satın al instagram takipçi satın al tiktok takipçi satın al Buy Followers bugün haber
vozol
Geri
Üst