'-DamLa
Bayan Üye
2011 2012 sezonunda TS Club, mağazacılık anlamında yaptığı atılımla uluslararası standartları yakaladı.
2011 yılı başında alınan kararlarla TS Clubın yönetimsel, finansal, pazarlama, personel yönetimi, lojistik, ürün çeşitliliği ve kalitesinin geliştirilmesi anlamında stratejiler geliştirildi ve hızlıca yeni sezon planlamaları yapılarak hayata geçirildi.
Geçtiğimiz sezon yaşanan lig trafiğinin yoğunluğu içerisinde, A Takımımızın sırasıyla, UEFA Champions League, UEFA Europa Legue ve Süper Toto Süper Liglerindeki mücadelesine TS Club da hızla ayak uydurarak A Takım gibi tüm diğer takımlarla birlikte spor okulunu da doğru planlama ve lojistikle başarıyla giydirdi.
Ana işi lisanlı ürünler mağazacılığı olan TS Club, bu süreçte koleksiyonlar (kış ve yaz) oluşturarak ürün çeşitliliğini ve kalitesini de artırdı. Tedarikçileriyle kurduğu ilişkilerle ürünlerin doğru zamanda mağazalarında teşhirini sağladı. Kendi mağazaları ve bayilerinde doğru fiyat stratejileriyle taraftarın ürünleri rahat satın almasını sağlayarak, m2 başına karlılığını artırdı.
Bu sayede ürün çeşidi 595 adetten 1110 adete çıkarken, TS Clubın bir önceki seneye göre cirosu % 25 arttı. Yenilenen e-ticaret sitesi (www.trabzonspor.com.tr) ve sadece bu kanalda yapılan kampanyalarla internet satışları yüzde 113 arttı. Nike ile birlikte planlamalarla ise lisanslı forma satışında yüzde 66 yükseliş sağlandı. Bu oranlar hem mağazacılık hem de lisanlı ürünler pazarlamasında Türkiye rekoru olarak ön plana çıktı. Taraftar sayısı ise ciroya oranlandığında rakamlar diğer rakiplerin önüne geçti.
Trabzonspor, tarihinde ilk defa UEFE Champions Leaguee katılırken, aynı zamanda Türkiyedeki spor kulüpleri arasında yine bir rekor kıran TS Club, en çok çeşit (49) ve adette (21.240) CL ürününü taraftarına hızlıca sundu.
TS Club, mağazacılık standartlarını da geliştirerek, Nike ile işbirliği içinde Stadyum ve yakında açılışı yapılacak Sadri Şener mağazalarını dekorasyon, ürün teşhiri ve m2 planlamasıyla modernleştirerek uluslararası standartlara taşıdı.
Bu iki mağaza dışında Trabzonda (TS Club Pazarbaşı) ve İstanbulda (TS Club Cevizli) bayi sayısını da artırdı. Mevcut bayileriyle işbirliğini yeniden dizayn eden TS Club, bu sayede bayilerinin modernizasyonuyla birlikte daha sistemli ve daha karlı çalışmasını sağladı.
Elbette bu hızlı gelişimi kalıcı kılmak, Trabzonspor taraftarının lisanslı ürünleri tercih etmesiyle olabilir. Bu nedenle TS Club sezon boyunca 8 adet kampanya yaparak taraftarların lisanslı ürünlerle daha çok buluşmasını sağladı.
Aynı zamanda korsan ürünlere karşı başlatılan ve amansız sürdürülen hukuki yaptırımlarla da haksız kazancın önüne geçme yolunda önemli adımlar atıldı.
TS Club, yeni sezon öncesi başlatılacak lisanslı ürünler teşvik kampanyasıyla taraftarını bu konuda desteklemeye davet edecek.
2011 yılı başında alınan kararlarla TS Clubın yönetimsel, finansal, pazarlama, personel yönetimi, lojistik, ürün çeşitliliği ve kalitesinin geliştirilmesi anlamında stratejiler geliştirildi ve hızlıca yeni sezon planlamaları yapılarak hayata geçirildi.
Geçtiğimiz sezon yaşanan lig trafiğinin yoğunluğu içerisinde, A Takımımızın sırasıyla, UEFA Champions League, UEFA Europa Legue ve Süper Toto Süper Liglerindeki mücadelesine TS Club da hızla ayak uydurarak A Takım gibi tüm diğer takımlarla birlikte spor okulunu da doğru planlama ve lojistikle başarıyla giydirdi.
Ana işi lisanlı ürünler mağazacılığı olan TS Club, bu süreçte koleksiyonlar (kış ve yaz) oluşturarak ürün çeşitliliğini ve kalitesini de artırdı. Tedarikçileriyle kurduğu ilişkilerle ürünlerin doğru zamanda mağazalarında teşhirini sağladı. Kendi mağazaları ve bayilerinde doğru fiyat stratejileriyle taraftarın ürünleri rahat satın almasını sağlayarak, m2 başına karlılığını artırdı.
Bu sayede ürün çeşidi 595 adetten 1110 adete çıkarken, TS Clubın bir önceki seneye göre cirosu % 25 arttı. Yenilenen e-ticaret sitesi (www.trabzonspor.com.tr) ve sadece bu kanalda yapılan kampanyalarla internet satışları yüzde 113 arttı. Nike ile birlikte planlamalarla ise lisanslı forma satışında yüzde 66 yükseliş sağlandı. Bu oranlar hem mağazacılık hem de lisanlı ürünler pazarlamasında Türkiye rekoru olarak ön plana çıktı. Taraftar sayısı ise ciroya oranlandığında rakamlar diğer rakiplerin önüne geçti.
Trabzonspor, tarihinde ilk defa UEFE Champions Leaguee katılırken, aynı zamanda Türkiyedeki spor kulüpleri arasında yine bir rekor kıran TS Club, en çok çeşit (49) ve adette (21.240) CL ürününü taraftarına hızlıca sundu.
TS Club, mağazacılık standartlarını da geliştirerek, Nike ile işbirliği içinde Stadyum ve yakında açılışı yapılacak Sadri Şener mağazalarını dekorasyon, ürün teşhiri ve m2 planlamasıyla modernleştirerek uluslararası standartlara taşıdı.
Bu iki mağaza dışında Trabzonda (TS Club Pazarbaşı) ve İstanbulda (TS Club Cevizli) bayi sayısını da artırdı. Mevcut bayileriyle işbirliğini yeniden dizayn eden TS Club, bu sayede bayilerinin modernizasyonuyla birlikte daha sistemli ve daha karlı çalışmasını sağladı.
Elbette bu hızlı gelişimi kalıcı kılmak, Trabzonspor taraftarının lisanslı ürünleri tercih etmesiyle olabilir. Bu nedenle TS Club sezon boyunca 8 adet kampanya yaparak taraftarların lisanslı ürünlerle daha çok buluşmasını sağladı.
Aynı zamanda korsan ürünlere karşı başlatılan ve amansız sürdürülen hukuki yaptırımlarla da haksız kazancın önüne geçme yolunda önemli adımlar atıldı.
TS Club, yeni sezon öncesi başlatılacak lisanslı ürünler teşvik kampanyasıyla taraftarını bu konuda desteklemeye davet edecek.