karagümrük
Kayıtlı Üye
TrabzonCell, 75 gün içerisinde rakiplerini geride bırakarak en hızlı büyüyen sanal operatör oldu.
Türkiye’nin en çok tercih edilen GSM operatörü Avea ile mobil telekomünikasyon alanında işbirliğine giden Trabzonspor, 75 gün içinde 18 bin kişiyi TrabzonCellli yaptı. Gün başı ortalama 240 kişi ile TrabzonCell, gösterdiği büyüme oranıyla bu alanda çok iddialı olduğunu ortaya koydu.
TrabzonCell satış rakamlarında şehir bazında %50 oran ile Trabzon başı çekerken, İstanbul %25 ile ikinci sırada yer aldı. Geri kalan %25’lik dilimde yer alan şehirlerin satış rakamlarında birbirlerine çok yakın oldukları dikkat çekti. Numarasını taşıyarak TrabzonCell’e geçenler ile yeni hat alanların yarı yarıya olduğunun gözlemlendiği verilerde dikkat çeken bir diğer nokta ise, abonelerinin %90’ının haber paketine üye olması ve üyeliklerini aktif olarak kullanması. Sadece Trabzon değil, Türkiye’nin pek çok ilinde TrabzonCell’e gösterilen yoğun ilgi hedeflenen rakamlara kısa sürede ulaşılacağının sinyalini verdi.
Trabzonspor Telekomünikasyon Genel Müdürü Sinan Zengin TrabzonCell’in başarısı ile ilgili düşüncelerini; "İçinde bulunduğumuz dönemde Mobil Telekomünikasyon hizmeti kulüpler için ciddi bir ek gelir imkanı yaratmaya başladı. Bu konuda rakiplerimizin daha sonra başlamamıza rağmen 75 gün içerisinde ortaya çıkan verilere bakıldığında en hızlı büyüyen operatör olduğumuzu görüyoruz. Bugün ulaştığımız 18 bin rakamı her şeyden önce, taraftarımızın takımına ve şehrine sonuna kadar destek verdiğinin bir göstergesi. Hem taraftarımıza, hem de takımımıza kazandıran ve ekonomik alt yapımızın daha da güçlenmesini sağlayacak olan TrabzonCell’e tüm Trabzonlular’ın ve Trabzonsporlular’ın daha fazla sahip çıkmasını istiyorum. Kısa ve orta vadede hedefimiz 250 bin abone ve bu doğrultuda da kulübümüze 5 – 6 Milyon TL civarında gelir kazandırmak. Şu anki veriler doğrultusunda bu hedefimizi geçeceğimizi açıkça söyleyebilirim" şeklinde dile getirdi.
Türkiye’nin en çok tercih edilen GSM operatörü Avea ile mobil telekomünikasyon alanında işbirliğine giden Trabzonspor, 75 gün içinde 18 bin kişiyi TrabzonCellli yaptı. Gün başı ortalama 240 kişi ile TrabzonCell, gösterdiği büyüme oranıyla bu alanda çok iddialı olduğunu ortaya koydu.
TrabzonCell satış rakamlarında şehir bazında %50 oran ile Trabzon başı çekerken, İstanbul %25 ile ikinci sırada yer aldı. Geri kalan %25’lik dilimde yer alan şehirlerin satış rakamlarında birbirlerine çok yakın oldukları dikkat çekti. Numarasını taşıyarak TrabzonCell’e geçenler ile yeni hat alanların yarı yarıya olduğunun gözlemlendiği verilerde dikkat çeken bir diğer nokta ise, abonelerinin %90’ının haber paketine üye olması ve üyeliklerini aktif olarak kullanması. Sadece Trabzon değil, Türkiye’nin pek çok ilinde TrabzonCell’e gösterilen yoğun ilgi hedeflenen rakamlara kısa sürede ulaşılacağının sinyalini verdi.
Trabzonspor Telekomünikasyon Genel Müdürü Sinan Zengin TrabzonCell’in başarısı ile ilgili düşüncelerini; "İçinde bulunduğumuz dönemde Mobil Telekomünikasyon hizmeti kulüpler için ciddi bir ek gelir imkanı yaratmaya başladı. Bu konuda rakiplerimizin daha sonra başlamamıza rağmen 75 gün içerisinde ortaya çıkan verilere bakıldığında en hızlı büyüyen operatör olduğumuzu görüyoruz. Bugün ulaştığımız 18 bin rakamı her şeyden önce, taraftarımızın takımına ve şehrine sonuna kadar destek verdiğinin bir göstergesi. Hem taraftarımıza, hem de takımımıza kazandıran ve ekonomik alt yapımızın daha da güçlenmesini sağlayacak olan TrabzonCell’e tüm Trabzonlular’ın ve Trabzonsporlular’ın daha fazla sahip çıkmasını istiyorum. Kısa ve orta vadede hedefimiz 250 bin abone ve bu doğrultuda da kulübümüze 5 – 6 Milyon TL civarında gelir kazandırmak. Şu anki veriler doğrultusunda bu hedefimizi geçeceğimizi açıkça söyleyebilirim" şeklinde dile getirdi.