Turkcell, Londra'da düzenlenen Gartner ve Loyalty Awards'tan iki büyük ödülle döndü. En iyi CRM ve Çiftçi Paketi "müşteri kral" diyen şirkete ödül getirdi
Turkcell, müşterilerine yönelik hizmetleriyle Londra'dan 2 dünya birinciliği kazandı. "Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Sadakati" konusunda uzman kurumların ödüllerini Türk şirketleri paylaştı. Müşteri sadakati konusunda başarılı projelerin ödüllendirildiği Loyalty Awards'da 6 kategoride aday olan Turkcell, Çiftçi Paketi'yle en iyi teknoloji ödülünü kazanırken, Platinium Paketi'yle de övgü aldı. Turkcell ikinci ödülü ise önemli araştırma ve danışmanlık şirketlerinden biri olan Gartner'dan En iyi CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamasıyla aldı. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, ödül töreninde şunları söyledi: "Başarılı oluyoruz, çünkü müşteriyi kral olarak görüyoruz. Onların ihtiyaçlarına yönelik hizmetler sunuyoruz. Müşteri isteklerini her şeyin önünde tutma vizyonumuz çerçevesinde geliştirilen uygulamalar yaklaşımımızı gösteriyor. Para ve gelir yaratmayı ikincil bir konu olarak görüyoruz. Aldığımız ödüller de gösteriyor ki müşteriyi ve ihtiyaçlarını anlamakta başarılıyız."
Sayın'a anlamlı görev
Loyalty ödülünü alan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın Dünya Mobil Pazarlama Birliği (Mobile Marketing Association) Yönetim Kurulu'na seçildi. Sayın, kurulda BestBuy ve Facebook şirketlerinin pazarlamadan sorumlu başkan yardımcıları ve Pandora'nın kurucu yöneticlleriyle birlikte yer alacak.
Çiftçi Paketi 1 milyonu geçti
Emre Sayın, "Çıkardığımız paketler, müşterilerimizin yüzde 70'i tarafından kullanılıyor. Çiftçi Paketi'nde 1 milyonun üstünde çiftçi var. Mesela hava durumu paketinde lokasyon bazlı hava durumu bilgisi gönderiyoruz. Ani ısı değişimi çiftçi için çok önemli. Cep telefonu üzerinden mobil eğitim veriyoruz. 650 bin kişiye bu yolla ulaşıyoruz. 350 bin kişi dondan korunma eğitimi aldı. Çiftçi mobililan.com üzerinen bir SMS ile ilan gönderiyorsunuz. Türkiye'nin hangi yöresinde ürün kaça satılıyor. Her ay traktör çekilişi var. Yakında tarım doktoru servisi başlıyor. Kişiye özel danışman oluyor. Çiftçi kendinin yaşadığı sorunlara müdahale edilecek" dedi. Müşterilere yönelik yenilikçi uygulamalarla kayıp oranlarının son bir yılda 6 puan düştüğüne dikkat çeken Sayın, "Yakında tarım doktoru diye yeni bir servisimizi tanıtacağız. Bu servisle cep telefonu üzerinden kişiye özel zirai danışmanlık hizmeti vermeye başlayacağız" diye konuştu.
"İzmir' den nar paketleyip gönderdik"
Emre Sayın, müşteri bazlı hizmetlerine yönelik olarak şu örneği de verdi: "Geçenlerde bir müşterimiz, Erzurum'dan çağrı merkezimizi arayıp, nar reklamlarımızın durdurulmasını istedi. 'Eşim hamile ve bu mevsimde buralarda nar bulamıyoruz' dedi. Çağrı merkezindeki çalışanımız, İzmir'den nar bulup, paketletip o müşterimize gönderip özel bir duyarlılık gösterdi."
Turkcell, müşterilerine yönelik hizmetleriyle Londra'dan 2 dünya birinciliği kazandı. "Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Müşteri Sadakati" konusunda uzman kurumların ödüllerini Türk şirketleri paylaştı. Müşteri sadakati konusunda başarılı projelerin ödüllendirildiği Loyalty Awards'da 6 kategoride aday olan Turkcell, Çiftçi Paketi'yle en iyi teknoloji ödülünü kazanırken, Platinium Paketi'yle de övgü aldı. Turkcell ikinci ödülü ise önemli araştırma ve danışmanlık şirketlerinden biri olan Gartner'dan En iyi CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamasıyla aldı. Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın, ödül töreninde şunları söyledi: "Başarılı oluyoruz, çünkü müşteriyi kral olarak görüyoruz. Onların ihtiyaçlarına yönelik hizmetler sunuyoruz. Müşteri isteklerini her şeyin önünde tutma vizyonumuz çerçevesinde geliştirilen uygulamalar yaklaşımımızı gösteriyor. Para ve gelir yaratmayı ikincil bir konu olarak görüyoruz. Aldığımız ödüller de gösteriyor ki müşteriyi ve ihtiyaçlarını anlamakta başarılıyız."
Sayın'a anlamlı görev
Loyalty ödülünü alan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Emre Sayın Dünya Mobil Pazarlama Birliği (Mobile Marketing Association) Yönetim Kurulu'na seçildi. Sayın, kurulda BestBuy ve Facebook şirketlerinin pazarlamadan sorumlu başkan yardımcıları ve Pandora'nın kurucu yöneticlleriyle birlikte yer alacak.
Çiftçi Paketi 1 milyonu geçti
Emre Sayın, "Çıkardığımız paketler, müşterilerimizin yüzde 70'i tarafından kullanılıyor. Çiftçi Paketi'nde 1 milyonun üstünde çiftçi var. Mesela hava durumu paketinde lokasyon bazlı hava durumu bilgisi gönderiyoruz. Ani ısı değişimi çiftçi için çok önemli. Cep telefonu üzerinden mobil eğitim veriyoruz. 650 bin kişiye bu yolla ulaşıyoruz. 350 bin kişi dondan korunma eğitimi aldı. Çiftçi mobililan.com üzerinen bir SMS ile ilan gönderiyorsunuz. Türkiye'nin hangi yöresinde ürün kaça satılıyor. Her ay traktör çekilişi var. Yakında tarım doktoru servisi başlıyor. Kişiye özel danışman oluyor. Çiftçi kendinin yaşadığı sorunlara müdahale edilecek" dedi. Müşterilere yönelik yenilikçi uygulamalarla kayıp oranlarının son bir yılda 6 puan düştüğüne dikkat çeken Sayın, "Yakında tarım doktoru diye yeni bir servisimizi tanıtacağız. Bu servisle cep telefonu üzerinden kişiye özel zirai danışmanlık hizmeti vermeye başlayacağız" diye konuştu.
"İzmir' den nar paketleyip gönderdik"
Emre Sayın, müşteri bazlı hizmetlerine yönelik olarak şu örneği de verdi: "Geçenlerde bir müşterimiz, Erzurum'dan çağrı merkezimizi arayıp, nar reklamlarımızın durdurulmasını istedi. 'Eşim hamile ve bu mevsimde buralarda nar bulamıyoruz' dedi. Çağrı merkezindeki çalışanımız, İzmir'den nar bulup, paketletip o müşterimize gönderip özel bir duyarlılık gösterdi."