ParadokS
Kayıtlı Üye
İTO tarafından, Mart 2016 döneminde İstanbul'da perakende fiyatı en fazla artan ve azalan harcama kalemleri açıklandı.
Buna göre, martta perakende fiyatlar, İTO'nun İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksinde yer alan 242 üründen 57'sinde artarken, 42'sinde azaldı, 143'ünde ise değişmedi.
Bu dönemde, fiyatında mevsimsel şartlara bağlı olarak artış yaşanan sivri biber, yüzde 22,52 pahalandı. Sivri biber bu oranla, bu yılın mart ayında fiyatı en fazla artan ürün oldu.
Sivri biberi yüzde 19,11'le maç giriş bileti ücreti, yüzde 12,46'yla muz ve yüzde 9,52'yle ilaç izledi.
Buna göre, martta perakende fiyatlar, İTO'nun İstanbul Ücretliler Geçinme İndeksinde yer alan 242 üründen 57'sinde artarken, 42'sinde azaldı, 143'ünde ise değişmedi.
Bu dönemde, fiyatında mevsimsel şartlara bağlı olarak artış yaşanan sivri biber, yüzde 22,52 pahalandı. Sivri biber bu oranla, bu yılın mart ayında fiyatı en fazla artan ürün oldu.
Sivri biberi yüzde 19,11'le maç giriş bileti ücreti, yüzde 12,46'yla muz ve yüzde 9,52'yle ilaç izledi.