League Of Legends 3.12 Yama Notları

4MinoRMacH1Né

Hard Work Beats Talent
Kayıtlı Üye
  • Keşif ve Görüş totemlerinin modellerini güncelledik. İşlevleri değişmedi, ama artık çok daha şık duruyorlar.
  • Uzun menzilli saldıran minyonların atış parçacıklarını de güncelledik. Yeni atış görsellerinin arkasında bir iz kalıyor, böylece oyuncular minyonların saldırı yönü hakkında daha hızlı bilgi sahibi olabiliyor.
Beceri atışları
Açıklama: Çalıdan ya da savaş sisinden yapılan beceri atışlarının görsel öğesi bazen rakip oyuncu tarafından isabet edene kadar görülmüyordu ve elbette şampiyonlar bu duruma gıcık oluyordu. Yaptığımız değişiklikle atılan öğeler ekranda daha çok belirecek ve oyuncular daha kolay tepki gösterebilecekler.

  • Şampiyon eğer sisten ya da çalıdan yapılan beceri atışının geliş yolunda duruyorsa, atış daha kısa sürede görünür hale gelecek.




Jinx

Delifişek Jinx bu güncellemede var ama daha sonraki bir tarihte açılacak.





Cassiopeia
Açıklama: : Cassiopeia’nın Taşlaştıran Bakış’ının bedeli aşırı gereksiz yüksekti. Bunu düzeltmek ve diğer ultilerle daha denk hale getirmek için, tüm kademelerindeki mana bedeli azaltıldı.
Taşlaştıran Bakış

  • Mana bedeli 120/160/200’den, 100’e düşürüldü
Katarina
Özet: Ölüm Çiçeği artık üst kademelerde daha çok hasar veriyor. YG ve SG oranları da yükseltilerek bir tık daha güçlendirildi. Ölüm Çiçeği’nin odaklanma süresini arttırıp, devreye girme süresindeki gecikmeyi kaldırdık. Bu sayede Katarina yeteneğini kullanırken engellense bile, verdiği hasar aşağı yukarı aynı kalacak. Ölüm Çiçeği’nin bekleme süresi bir miktar sıfırlandığından; üçüncü kademede, ultinin bekleme süresini sıfırlamak için tam üç adet şampiyon katletmek ya da üç asist almak gerekiyor.
Açıklama: : Ölüm Çiçeği’nin büyük bir tehdit oluşturan hasarını arttırarak, Katarina’nın oynanışına katkısını güçlendirmek istedik. Son tahlilde; bizce Katarina Ölüm Çiçeği’ni kullanmaya, rakipleri de onu bu sırada durdurmaya çalışırken, Katarina oynamak daha zevkli. Uzayan odaklanma süresi yüzünden yetenek erken engellenirse, gücü düştüğü için etkisi azalmış gibi görünebilir (çünkü bu yetenek zaman içinde hasar veriyor); ama bunu telafi etmek için devreye girme süresini kısalttık.
Ölüm Çiçeği

  • Odaklanmaya başlamadan önceki bekleme süresi kaldırıldı (önceden 0,25 saniye bekleme süresi vardı)
  • Toplam hasar 400/500/600’den 400/575/750’ye çıkarıldı (+2,5 yetenek gücü)(+3,75 ek saldırı gücü) (+2,0 yetenek gücü)(+3,0 ek saldırı gücü)
  • Odaklanma süresi 2 saniyeden 2,5 saniyeye çıktı
  • Bekleme süresi 60/55/50 saniyeden 60/52,5/45 saniyeye düştü
Lucian
Özet: Işık Atışı’nın isabet alanı daraltıldı; ama artık rakip bir şampiyon üstünde kullanıldığında, hedefini “yönlendiriyor”. Lucian birini Işık Silahşoru’nun pasifinden gelen ilk atışla öldürdüğünde, mutlaka yeni bir hedef arıyor. Öncelik, ölen hedefe en yakın olan rakip hedefe veriliyor.
Açıklama: : Lucian’ın asıl hedefleri, bazen Işık Atışı’nın önünden fark etmeden kaçabiliyorlardı. Yeteneğin isabet etmesini sağlamak için bu yeteneğe bir “yönlendirme” mekaniği ekledik. Yani hedef, yeteneğin kendi üstünde kullanıldığından habersiz bir şekilde öylesine koşuşturuyorsa, Lucian büyük olasılıkla isabet ettirebiliyor. Ancak oyuncular atıştan bilinçli olarak kaçınmaya çalışıyorlarsa, kurtulmaları nispeten daha kolay oluyor.

Son olarak, Lucian’ın pasifindeki bir hata yüzünden Işık Silahşoru’nun ikinci atışı bazen farklı bir hedefe gidebiliyordu. Bu hatayı kucaklamaya karar verdik ve toparlayıp, bir özellik haline getirdik. Artık Işık Silahşoru’nun ikinci atışı gelmeden hedef ölürse, ikinci hedef bir yetenek atışına dönüşüyor ve önceliği, ölmüş olan hedefe en yakın rakip birime veriyor. Bazı filtreler aracılığıyla, Lucian’ın kule altındaki bir şampiyona yanlışlıkla ateş etmesini ya da öldürmesini engelleyen bu sorunu ortadan kaldırdık.
Genel

  • Lucian’a tavsiye edilen eşyalar güncellendi
  • Taban mana yenilenmesi 6’dan 7’ye çıktı
  • Mana yenilenmesi artışı, seviye başına 0,65’ten 0,7’ye çıktı
Işık Silahşoru

  • Işık Silahşoru’nun hedefi ikinci atıştan önce ölürse, artık ikinci atış başka bir hedefe yöneliyor.
Işık Atışı

  • Lazerin isabet alanı 120 birimden 100 birime düşürüldü
  • Işık atışı rakip bir şampiyon üstüne kullanıldığında, hedefi 80 birim “yönlendiriyor”
Olaf
Özet: Olaf’ın yetenek seti epey bir elden geçirildi. Yeteneklerinin her birinde değişiklikler yapıldı ve Başıbozuk’un özellikle ileri çıktığı zamanlarda oyuna oyunla karşılık verebileceği yeni fırsatlar yaratıldı. En büyük değişikliklerden birini Balta Fırlat’ta yaptık. Artık Balta Fırlat’ın minimum bir atış mesafesi var ve yavaşlatma süresi kısaldı. Ancak yavaşlatma miktarı arttı ve yavaşlatma azalarak bitmiyor, geçerli olduğu süre boyunca aynı güçte devam ediyor. Hırçın Saldırı artık saldırı hasarı ve can çalma vermiyor, ama Olaf’ın saldırı hızını arttırıyor ve eksik olan can miktarına bağlı olarak fazladan iyileştirme sağlıyor. Sırada Pervasız Vuruş var. Bu yeteneğin temel hasarını azaltıp, bekleme süresini yükselttik. Öte yandan yeteneğe saldırı hasarı oranı eklendi ve artık normal saldırılar bekleme süresini azaltıyor. Son olarak Ragnarok’a pasif zırh ve büyü direnci bonusu ekledik. Ayrıca, ultiyi kullanmak bu savunma bonuslarını saldırı hasarına çevirecek. Ragnarok’un kitle kontrolden etkilenmeme özelliği aynı kaldı.
Açıklama: : Eski Gıcık Olaf, iyi oynandığında oyun içindeki pek çok etkileşim fırsatını kaçırıyordu. Öne geçtiğinde; rakiplerini karşısında direnme fırsatı vermeden öldürebilecek her şeye sahipti: (doğru kullanıldığında) kalıcı yavaşlatma, kitle kontrolden etkilenmeme ve tank giderken çok miktarda gerçek hasar verebilme. Bu değişiklikleri yaparken amacımız; Yeni Şekilli Olaf arayı çok açsa bile, rakiplerinin ona karşı bir şeyler yapabilmesiydi. Epey büyük değişiklikler yaptığımızı biliyoruz, bu yüzden her zamanki gibi önümüzdeki haftalar boyunca Olaf’ın durumunu gözlemleyeceğiz.





Genel

  • Taban mana 270’ten 235’e düştü
Balta Fırlat

  • Taban hasar 80/125/170/215/260’tan 70/115/160/205/250’ye düşürüldü.
  • Yavaşlatma oranı %24/28/32/36/40’dan %35/40/45/50/55’e çıkarıldı
  • Yavaşlatma süresi 2,5 saniyeden, gidilmiş olan uzaklığa bağlı olarak 1-2 saniyeye düşürüldü
  • Yavaşlatma artık azalarak bitmiyor
  • Minimum menzil eklendi (400)
  • Baltalar artık sadece aşılamayan yer şekillerine saplanıp takılı kalıyor.
  • Olaf’ın balta kapma hareketlerine ormanda da devam edebilmesi için, baltalar artık orman canavarlarının içinden geçilerek alınabiliyor.
Hırçın Saldırı

  • Mana Bedeli 40/45/50/55/60’dan 30’a düşürüldü
  • Artık %20/35/50/65/80 saldırı hızı verecek
  • Artık Olaf’ın eksik olan her %2,5 canı için %1 kadar iyileştirecek. (Örneğin 100 canından 5’ini kaybettiyse 2 can geri alacak).
  • Saldırı gücü kaldırıldı
  • Can emme kaldırıldı
  • Cançalma hâlâ duruyor
Pervasız Vuruş

  • Bekleme süresi 9/8/7/6/5’ten 12/11/10/9/8’e çıkarıldı
  • Hasar 100/160/220/280/340’den 70/115/160/205/250’ye düşürüldü
  • 0,4 toplam saldırı gücü oranı eklendi
  • Can bedeli artık sabit olarak verilen hasarın %40’ına eşit
  • Saldırı hedefi öldürürse can bedeli artık iade ediliyor
  • Normal saldırılar Pervasız Vuruş’un bekleme süresini 1 saniye kısaltıyor.
Ragnarok

  • Bekleme süresi 100 iken 120/100/80 oldu
  • Mana bedeli kaldırıldı
  • Artık pasif olarak 10/20/30 zırh ve büyü direnci veriyor
  • Aktif yenilendi: Artık ek zırh ve büyü direnci vermiyor, ama aktifken 40/60/80 ek saldırı hasarı veriyor.
  • Olaf artık, Ragnarok aktifken kırmızı olacak
 
bayigram takipçi satın al instagram beğeni satın al instagram takipçi satın al tiktok takipçi satın al Buy Followers bugün haber
vozol
Geri
Üst