Laftan anlayan çağrı merkezi 20 saniyede hedefe ulaşıyor

buğlem

Bayan Üye
Laftan anlayan çağrı merkezi 20 saniyede hedefe ulaşıyor


Turkcell Global Bilgi'nin Turkcell Müşteri Hizmetleri için sunduğu "Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi" (Call Steering) ile aboneler artık işlemlerini tek adımda gerçekleştirebilecek. Sistem, doğal konuşmayı da anlayan yapay zeka temelli yüksek seviye ses işleme teknolojisiyle rakiplerinden ayrışıyor. "Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi" (Call Steering) sayesinde Turkcell müşterileri, menüler arasında kaybolmadan yapmak istedikleri işlemi sisteme doğal bir şekilde konuşarak iletebiliyor ve çağrı merkezinde zaman kaybetme sorunu yaşamıyorlar. Uygulama, yaklaşık bir yıl süren müşteri analizi ve tasarım çalışması ile hayata geçirildi. Projenin ilk aşamasında çağrı merkezini arayan müşterilerin IVR sistemini aradıklarında en çok kullandıkları cümleler belirlendi ve abonelerin talepleri 150 farklı işlem tipi altında gruplandırıldı. Pilot uygulaması 2011'in Ocak ayında başlayan proje, Mayıs 2011'den itibaren tüm ön ödemeli hat kullanıcısı Turkcell müşterilerinin kullanımına sunuldu.

20 SANİYEDE HEDEFTE
Turkcell Global Bilgi Bilgi Teknolojileri'nden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan sistemi şöyle anlatıyor: "Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayan ön ödemeli bir Turkcell abonesi talebini sisteme söylediğinde, "Laftan Anlayan Sesli Yanıt Sistemi" abonenin talebini anlayarak işlemini gerçekleştirebileceği işlem adımına yönlendirmesi ortalama 20 saniye sürüyor."
 
bayigram takipçi satın al instagram beğeni satın al instagram takipçi satın al tiktok takipçi satın al Buy Followers bugün haber
bypuff
Geri
Üst