Kiğılı, hazırgiyim sektöründe ilk çağrı merkezi uygulamasını hayata geçirdi. 300 bin liralık yatırımla yapılan proje, tüketicinin şikâyetlerini kısa sürede çözecek
Erkek giyim markası Kiğılı, müşteri şikâyetlerini kısa sürede çözmek adına hazırgiyim sektöründe ilk kez çağrı merkezi uygulamasını başlattı. Kiğılı Genel Müdürü Hilal Suerdem, 300 bin lira yatırımla hayata geçirilen proje sonucu tüketici talepleriyle ilgili de ciddi bir dönüş aldıklarını, buna göre müşteri sadakati sağlamayı hedeflediklerini söyledi. Günde ortalama 500 telefon aldıklarını ifade eden Suerdem, "Call Center uygulamamız başlayalı 15 gün olmasına rağmen e-ticaret'e yansıması yüzde 30 oldu" dedi. Şu anda 10 kişinin çalıştığı çağrı merkezinde istihdamı 2 yıl içinde 150'ye çıkaracağız. Günde 5-6 bin telefon almayı öngörüyoruz" dedi.
E-TİCARET 1 NUMARALI MAĞAZA
Kiğılı'nın 214 mağazaya ulaştığını ve e-ticaretin bir numaralı mağaza haline geldiğini dile getiren Suerdem, e-ticarette bu yıl yüzde 100 büyüme öngördüklerini söyledi. Suerdem, "2012'deki cironun yüzde 10'u e-ticaretten gelecek. Yani bu yıl 400 milyon lira ciro hedefliyoruz, dolayısıyla e-ticaretten 40 milyon lira ciro bekliyoruz" dedi. 15 gün içinde en fazla, kilolu tüketicilerden şikâyet aldıklarını dile getiren Suerdem, tüketicinin ortalama bedenlerde olan çeşitlerin aynısını 6 drop denen büyük bedenlerde de talep ettiğini ancak bunun imalat aşamasında kolay olmadığını kaydetti. Bu yıl 25 yeni mağaza açacaklarını belirten Suerdem, 5 milyon dolarlık yatırım yapacaklarını ve sadece mağazalar için 250 yeni istihdam öngördüklerini söyledi. Suerdem, çalışan sayısının yeni istihdamlar 2 bin 350'ye ulaşacağını dile getirdi
Erkek giyim markası Kiğılı, müşteri şikâyetlerini kısa sürede çözmek adına hazırgiyim sektöründe ilk kez çağrı merkezi uygulamasını başlattı. Kiğılı Genel Müdürü Hilal Suerdem, 300 bin lira yatırımla hayata geçirilen proje sonucu tüketici talepleriyle ilgili de ciddi bir dönüş aldıklarını, buna göre müşteri sadakati sağlamayı hedeflediklerini söyledi. Günde ortalama 500 telefon aldıklarını ifade eden Suerdem, "Call Center uygulamamız başlayalı 15 gün olmasına rağmen e-ticaret'e yansıması yüzde 30 oldu" dedi. Şu anda 10 kişinin çalıştığı çağrı merkezinde istihdamı 2 yıl içinde 150'ye çıkaracağız. Günde 5-6 bin telefon almayı öngörüyoruz" dedi.
E-TİCARET 1 NUMARALI MAĞAZA
Kiğılı'nın 214 mağazaya ulaştığını ve e-ticaretin bir numaralı mağaza haline geldiğini dile getiren Suerdem, e-ticarette bu yıl yüzde 100 büyüme öngördüklerini söyledi. Suerdem, "2012'deki cironun yüzde 10'u e-ticaretten gelecek. Yani bu yıl 400 milyon lira ciro hedefliyoruz, dolayısıyla e-ticaretten 40 milyon lira ciro bekliyoruz" dedi. 15 gün içinde en fazla, kilolu tüketicilerden şikâyet aldıklarını dile getiren Suerdem, tüketicinin ortalama bedenlerde olan çeşitlerin aynısını 6 drop denen büyük bedenlerde de talep ettiğini ancak bunun imalat aşamasında kolay olmadığını kaydetti. Bu yıl 25 yeni mağaza açacaklarını belirten Suerdem, 5 milyon dolarlık yatırım yapacaklarını ve sadece mağazalar için 250 yeni istihdam öngördüklerini söyledi. Suerdem, çalışan sayısının yeni istihdamlar 2 bin 350'ye ulaşacağını dile getirdi