Hat İptal Bilgisi ve Geçerlilik Süreleri
Hat iptali talebiniz için 444 0 903 Müşteri Hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
Faturasız hatların geçerlilik süresini koruyabilmesi için düzenli olarak yükleme yapması gerekmektedir. Son yükleme tarihine göre belirlenen Aktif Süre ve Pasif Süre aşağıdaki şekildedir.
Aktif Süre (90 gün): Son yükleme tarihinizden itibaren 90 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 90 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız hattınız dış aramalara kapatılır ve 120 günlük pasif süre uygulaması başlar.
Pasif Süre (120 gün): Pasif süre boyunca hattınız dış aramalara kapalıdır sadece hattınızdan çağrı alabilirsiniz. Tekrar arama yapabilmek için yükleme yapmanız gerekmektedir.
Pasif sürenin bitimine kadar hattınıza yükleme yapmamanız halinde ise hattınız tamamen kapatılır ve söz konusu hatta ilişkin Abonelik Sözleşmeniz iptal edilir.
Söz konusu hattınızı adınıza yeniden tahsis ettirip kullanabilmeniz için hattın kapatılmasını takip eden 6 ay içerisinde bir KARTALCELL satış noktasına giderek yeni bir abonelik sözleşmesi imzalamanız ve abonelik ile ilgili belgeleri ibraz etmeniz gerekmektedir.
Sözleşmenin feshi ve hattın kapatılmasından itibaren 6 aydan fazla bir süre geçmiş ise kapatılan hattınıza ilişkin aynı numarayı tekrar alabilmeniz garanti edilemez.
Hat iptali talebiniz için 444 0 903 Müşteri Hizmetlerini arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
Faturasız hatların geçerlilik süresini koruyabilmesi için düzenli olarak yükleme yapması gerekmektedir. Son yükleme tarihine göre belirlenen Aktif Süre ve Pasif Süre aşağıdaki şekildedir.
Aktif Süre (90 gün): Son yükleme tarihinizden itibaren 90 gün süresince hattınız hem arama yapmaya hem de çağrı almaya açık olur. 90 günün sonunda tekrar yükleme yapmamışsanız hattınız dış aramalara kapatılır ve 120 günlük pasif süre uygulaması başlar.
Pasif Süre (120 gün): Pasif süre boyunca hattınız dış aramalara kapalıdır sadece hattınızdan çağrı alabilirsiniz. Tekrar arama yapabilmek için yükleme yapmanız gerekmektedir.
Pasif sürenin bitimine kadar hattınıza yükleme yapmamanız halinde ise hattınız tamamen kapatılır ve söz konusu hatta ilişkin Abonelik Sözleşmeniz iptal edilir.
Söz konusu hattınızı adınıza yeniden tahsis ettirip kullanabilmeniz için hattın kapatılmasını takip eden 6 ay içerisinde bir KARTALCELL satış noktasına giderek yeni bir abonelik sözleşmesi imzalamanız ve abonelik ile ilgili belgeleri ibraz etmeniz gerekmektedir.
Sözleşmenin feshi ve hattın kapatılmasından itibaren 6 aydan fazla bir süre geçmiş ise kapatılan hattınıza ilişkin aynı numarayı tekrar alabilmeniz garanti edilemez.