Deathalone
Banned
Servis Menüsü
Servis menüsü, en çok ihtiyaç duyduğunuz menülere kolayca ulaşmanız için tasarlandı. Servis menüsünün seçeneklerini kullanarak kontör miktarını öğrenebilir, kontör yükleyebilirsiniz. Hatta kısa mesaj, e-posta ve arama yoluyla Müşteri Hizmetlerine ulaşabilir, her konuda ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.
Servis Menüsü Seçenekleri:
Servis Ayarları
Otomatik Servis Ayarları sayesinde, SIM kartınızı farklı bir telefona taktığınızda servis ayarı yapmanıza gerek kalmadan tüm ayarlar otomatik olarak cep telefonunuza gelir.
Infoservis
Günlük haber, hava durumu, spor, yol ve finans bilgilerine buradan istediğiniz anda kısa mesajla ulaşabilirsiniz.
YedekRehber
Bu hizmet size SIM kartınızdaki telefon defterini dilediğiniz zaman yedekleme imkânı sağlar. www.gsmobile. com.trye gelip yedeklenen telefon defterini İşlemler menüsündeki AdresDefterinden güncelleyebilir, yeni numaralar ekleyebilirsiniz.
YedekRehber Nasıl Kullanılır?: Servis menüsünden YedekRehbere gelin. Telefon defterini yedeklemek için Gönderi seçin. Telefon defteriniz saklansın. Daha önce yedeklediğiniz telefon defterini geri yüklemek için SIMe Yükleyi seçin. Yedeklenmiş telefon defteri anında SIM karta yüklensin.
Servis Numaraları
Asistan: ile kontör yükleyip kalan kontör miktarını öğrenebilirsiniz. Telesekreter ile bırakılan mesajları dinleyebilir, Çağrı Merkezi başlığından Müşteri Hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Telesekreter: Cep telefonunuzu cevaplayamadığınızda ya da cevaplamak istemediğinizde size gelen önemli mesajlara ulaşabilmek için Telesekreteri kullanın. Telesekreteri devreye sokmak için telefonun menüsündeki yönlendirmeleri takip edin yeter. Üstelik Telesekreter servisinde abonelik ücreti yok.
Telesekreter 4 farklı durumda devreye girer.
Her durumda: Telefon açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile aramalar doğrudan Telesekretere yönlenir.
Aranan numaranın cevap vermemesi durumunda: Aranan numara cevap vermediğinde, aramalar doğrudan Telesekretere yönlenir.
Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Abonenin telefonla görüşüyor olması halinde aramalar Telesekretere yönlenir. (Bu işlemin kullanılabilmesi için, çağrı bekletme servisinin kapalı olması gereklidir.)
Aranan numaraya ulaşılamaması durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman veya kapsama alanı dışındayken, aramalar Telesekretere yönlenir.
Telesekreter Mesajlarını Dinleme: Cepten 999u tuşlayın. Bırakılan mesajları dinleyin. Sabit telefonlardan ya da yurtdışından aramak istiyorsanız +90 555 1 999 999u tuşlayın yeter.
Telesekreter Şifresi: Telesekreter servisimiz aktif olduğunda, şifreniz sms ile gönderilecektir.
Servis Ayarları
Servis ayarlarını yapmanın 3 kolay yolu var:
www.gsmobile.com.trye gelin. biDünya menüsünden Ayarlar bölümüne girin.
*100#yi tuşlayın. Ayarlar kısa mesajla cebinize gelsin.
Cepten 905i, sabit telefondan 444 0 905 Müşteri Hizmetlerini arayın.
Servis menüsü, en çok ihtiyaç duyduğunuz menülere kolayca ulaşmanız için tasarlandı. Servis menüsünün seçeneklerini kullanarak kontör miktarını öğrenebilir, kontör yükleyebilirsiniz. Hatta kısa mesaj, e-posta ve arama yoluyla Müşteri Hizmetlerine ulaşabilir, her konuda ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.
Servis Menüsü Seçenekleri:
Servis Ayarları
Otomatik Servis Ayarları sayesinde, SIM kartınızı farklı bir telefona taktığınızda servis ayarı yapmanıza gerek kalmadan tüm ayarlar otomatik olarak cep telefonunuza gelir.
Infoservis
Günlük haber, hava durumu, spor, yol ve finans bilgilerine buradan istediğiniz anda kısa mesajla ulaşabilirsiniz.
YedekRehber
Bu hizmet size SIM kartınızdaki telefon defterini dilediğiniz zaman yedekleme imkânı sağlar. www.gsmobile. com.trye gelip yedeklenen telefon defterini İşlemler menüsündeki AdresDefterinden güncelleyebilir, yeni numaralar ekleyebilirsiniz.
YedekRehber Nasıl Kullanılır?: Servis menüsünden YedekRehbere gelin. Telefon defterini yedeklemek için Gönderi seçin. Telefon defteriniz saklansın. Daha önce yedeklediğiniz telefon defterini geri yüklemek için SIMe Yükleyi seçin. Yedeklenmiş telefon defteri anında SIM karta yüklensin.
Servis Numaraları
Asistan: ile kontör yükleyip kalan kontör miktarını öğrenebilirsiniz. Telesekreter ile bırakılan mesajları dinleyebilir, Çağrı Merkezi başlığından Müşteri Hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
Telesekreter: Cep telefonunuzu cevaplayamadığınızda ya da cevaplamak istemediğinizde size gelen önemli mesajlara ulaşabilmek için Telesekreteri kullanın. Telesekreteri devreye sokmak için telefonun menüsündeki yönlendirmeleri takip edin yeter. Üstelik Telesekreter servisinde abonelik ücreti yok.
Telesekreter 4 farklı durumda devreye girer.
Her durumda: Telefon açık ya da kapsama alanı içinde olsa bile aramalar doğrudan Telesekretere yönlenir.
Aranan numaranın cevap vermemesi durumunda: Aranan numara cevap vermediğinde, aramalar doğrudan Telesekretere yönlenir.
Aranan numaranın meşgul olması durumunda: Abonenin telefonla görüşüyor olması halinde aramalar Telesekretere yönlenir. (Bu işlemin kullanılabilmesi için, çağrı bekletme servisinin kapalı olması gereklidir.)
Aranan numaraya ulaşılamaması durumunda: Abone telefonunu kapattığı zaman veya kapsama alanı dışındayken, aramalar Telesekretere yönlenir.
Telesekreter Mesajlarını Dinleme: Cepten 999u tuşlayın. Bırakılan mesajları dinleyin. Sabit telefonlardan ya da yurtdışından aramak istiyorsanız +90 555 1 999 999u tuşlayın yeter.
Telesekreter Şifresi: Telesekreter servisimiz aktif olduğunda, şifreniz sms ile gönderilecektir.
Servis Ayarları
Servis ayarlarını yapmanın 3 kolay yolu var:
www.gsmobile.com.trye gelin. biDünya menüsünden Ayarlar bölümüne girin.
*100#yi tuşlayın. Ayarlar kısa mesajla cebinize gelsin.
Cepten 905i, sabit telefondan 444 0 905 Müşteri Hizmetlerini arayın.