ashli
Bayan Üye
IAB Türkiye geçtiğimiz ay yaptığı araştırmayla kadınların internette de gerçek hayatta olduğu gibi sosyal olduğunu, interneti en çok çevresiyle haberleşmek ve araştırma için kullandığını ortaya koymuştu.
IAB Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması'nın yansıttığı 13.8 milyon erkek ise interneti daha çok haber okumak, futbol yorumlarını takip etmek ve güncel kalmak için kullanıyor ve yüzde 69 oranında hergün veya haftada birkaç kez internete giriyor. Yüzde 44'ü gazete ve haberleri internetten takip ediyor, yüzde 31'i internette oyun oynuyor. Sosyal medyada ise 9,3 milyon erkek var.
Yüzde 38'i 25 yaş üstü ve hane alışverişinden sorumlu, yüzde 59'u çalışıyor, yüzde 77'si ABC SES grubunda, 4 milyonunun ise otomobili var. Yüzde 40'ı lise ve üstü diploma sahibi.
Yüzde 26'sı öğrenci ve yüzde 40'ı 12-24 yaş arasında genç bir kitle. Yüzde 56'sı evden internete bağlanıyor, yüzde 20'si işten ve yüzde 9'u internet kafelerden.
Erkeklerin internette nasıl zaman geçirdikleri ve onların dikkatlerini çekme yöntemleri online reklamcılar için çok değerli.
IAB Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırması'nın yansıttığı 13.8 milyon erkek ise interneti daha çok haber okumak, futbol yorumlarını takip etmek ve güncel kalmak için kullanıyor ve yüzde 69 oranında hergün veya haftada birkaç kez internete giriyor. Yüzde 44'ü gazete ve haberleri internetten takip ediyor, yüzde 31'i internette oyun oynuyor. Sosyal medyada ise 9,3 milyon erkek var.
Yüzde 38'i 25 yaş üstü ve hane alışverişinden sorumlu, yüzde 59'u çalışıyor, yüzde 77'si ABC SES grubunda, 4 milyonunun ise otomobili var. Yüzde 40'ı lise ve üstü diploma sahibi.
Yüzde 26'sı öğrenci ve yüzde 40'ı 12-24 yaş arasında genç bir kitle. Yüzde 56'sı evden internete bağlanıyor, yüzde 20'si işten ve yüzde 9'u internet kafelerden.
Erkeklerin internette nasıl zaman geçirdikleri ve onların dikkatlerini çekme yöntemleri online reklamcılar için çok değerli.