sensiz olmaz
Kayıtlı Üye
Crystal, Tez Tour ve Biblio Globus 'Kilit Global' markası altında birleşti
Crystal Group, Tez Tour ve Biblio Globus Kilit Global markası altında birleşti. Kilit Globalin 2015 hedefi 1 milyon 200 bin turist. 3 firmanın ortaklığıyla
Crystal Group, Tez Tour ve Biblio Globus arasında uzun süredir devam eden ikili görüşmeler birleşmeyle sonuçlandı. Kilit Global markası altında birleşen 3 dev şirket, 25 bin yatak kapasitesi ile turizm sektöründeki dengeleri değiştirdi. 1 milyon 200 bin turist hedefi ile çalışmalara başlayan Kilit Globalin ilk hedefi Rusya pazarı.
Birleşmenin detayları hakkında Hürriyetten Salim Uzun'a konuşan konuşan Crystal Group Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Kilit, Grubumuzun yatak kapasitesi 25 bin. Bu da Türkiyenin en büyük yatak kapasitesi anlamına geliyor. Bünyemizdeki otellerin kalitesi ortada. Ayrıca Tez Tour ve Biblio Globusun Rusyadaki etkinliği tartışılamaz seviyede. Bu tabloya bakıldığında bu birleşmenin Türk turizmindeki kazanımı üst seviyelere taşıyacağını söyleyebilirim dedi.
GÜCÜMÜZÜ BİRLEŞTİRDİK
Otellerle kontratlar yapılmaya başlandığını söyleyen Kilit, Hedeflerimiz büyüdü. Uçak gücümüzü birleştiriyoruz. Ayrıca özellikle Rusyada tanıtım çalışmalarına başladık. Rus televizyonlarında reklamlarımız yayınlanacak. Ayrıca taksitli tatil satışları da gündemimizde. Yakın zamanda Tez Tour festivali adı altında bir etkinlik gerçekleştirip 2 bin acenteyi davet edeceğiz. Bu süreç içinde Turizm Bakanlığı da bizi destekliyor. Biz pazarlara ilişkin görüşlerimizi yetkili isimlerle paylaştık diye konuştu.
ÇALIŞMAYA BAŞLADIK
Birleşmenin Türk turizmi açısından büyük bir şans olduğunu dile getiren Tez Tour ortaklarından Alexander Burtın ise şöyle dedi: Şirket olarak 24 ülkede faaliyet gösteriyoruz. Artık çalışmalarımızı Kilit Global markası altında yürüteceğiz. 2015 yılı gerçekten sıkıntılı geçecek gibi görünüyor. Ancak içinde bulunduğumuz yapı Türk turizminin gelişmesine ve krizlerden en az zararla çıkmasını sağlamaya çalışacak. Özellikle Rus pazarında öngörülen düşüşün en alt seviyede tutulması için çalışmalara şimdiden başladık.
Crystal Group, Tez Tour ve Biblio Globus Kilit Global markası altında birleşti. Kilit Globalin 2015 hedefi 1 milyon 200 bin turist. 3 firmanın ortaklığıyla
Crystal Group, Tez Tour ve Biblio Globus arasında uzun süredir devam eden ikili görüşmeler birleşmeyle sonuçlandı. Kilit Global markası altında birleşen 3 dev şirket, 25 bin yatak kapasitesi ile turizm sektöründeki dengeleri değiştirdi. 1 milyon 200 bin turist hedefi ile çalışmalara başlayan Kilit Globalin ilk hedefi Rusya pazarı.
Birleşmenin detayları hakkında Hürriyetten Salim Uzun'a konuşan konuşan Crystal Group Yönetim Kurulu Başkanı Tuncay Kilit, Grubumuzun yatak kapasitesi 25 bin. Bu da Türkiyenin en büyük yatak kapasitesi anlamına geliyor. Bünyemizdeki otellerin kalitesi ortada. Ayrıca Tez Tour ve Biblio Globusun Rusyadaki etkinliği tartışılamaz seviyede. Bu tabloya bakıldığında bu birleşmenin Türk turizmindeki kazanımı üst seviyelere taşıyacağını söyleyebilirim dedi.
GÜCÜMÜZÜ BİRLEŞTİRDİK
Otellerle kontratlar yapılmaya başlandığını söyleyen Kilit, Hedeflerimiz büyüdü. Uçak gücümüzü birleştiriyoruz. Ayrıca özellikle Rusyada tanıtım çalışmalarına başladık. Rus televizyonlarında reklamlarımız yayınlanacak. Ayrıca taksitli tatil satışları da gündemimizde. Yakın zamanda Tez Tour festivali adı altında bir etkinlik gerçekleştirip 2 bin acenteyi davet edeceğiz. Bu süreç içinde Turizm Bakanlığı da bizi destekliyor. Biz pazarlara ilişkin görüşlerimizi yetkili isimlerle paylaştık diye konuştu.
ÇALIŞMAYA BAŞLADIK
Birleşmenin Türk turizmi açısından büyük bir şans olduğunu dile getiren Tez Tour ortaklarından Alexander Burtın ise şöyle dedi: Şirket olarak 24 ülkede faaliyet gösteriyoruz. Artık çalışmalarımızı Kilit Global markası altında yürüteceğiz. 2015 yılı gerçekten sıkıntılı geçecek gibi görünüyor. Ancak içinde bulunduğumuz yapı Türk turizminin gelişmesine ve krizlerden en az zararla çıkmasını sağlamaya çalışacak. Özellikle Rus pazarında öngörülen düşüşün en alt seviyede tutulması için çalışmalara şimdiden başladık.