Wu-Tang
Kayıtlı Üye
David Cage belki de oyun dünyası için bulunmaz bir nimet. Fahrenheit, Heavy Rain, Omikron: The Nomad Soul gibi başyapıtlara imza atan yapımcı kendisi ve firmasının gelecekte ne yönde devam etme niyetinde olduğunu ve Beyond: Two Souls'da neler yapacağını açıkladı.
"Heavy Rain, oyunları yapış şeklimi sonsuza dek değiştirdi. Artık standart eğilimlere geri dönemem. Oyunculardan inanılmaz hikayeler duyuyoruz, insanlar bana oğlunu kurtamak için birisini öldürüp öldürmeme konusunda karar vermek için konsolu iki hafta kapalı tuttuğunu söylüyorlar. Bu çok anlamlı, bu çok güçlü birşey."
"İşte bu yüzden çok fazla çalışıyorum ve bu yüzden işe daha en başından inanıyorum, bu tür bir hikaye için. Beyond ile de aynı şeyleri keşfetmek istiyoruz. Biz insan doğası ile ilgileniyoruz. İnsan ilişkileri ile, duygular ile."
Cage video oyunlarının yoğun bir kişisellik sağlayabileceğini de söyleyip şöyle devam ediyor:
"Oyunlar hakkında en sevdiğim şey onların bir ayna görevi görmesi. Size bir soru soruyorlar ve sizin de onu cevaplamanız gerekiyor. Ve kararınızı verdikten sonra oyun size kim olduğunuzu gösteriyor, sizin kim olduğunuzu düşünmenizi sağlıyor."
Cage'in ne kadar başarılı bir yapımcı olduğu artık su götürmez bir gerçek bakalım Beyond:Two Souls'ta da bu derece bir yoğunluk yaşayabilecek miyiz?
"Heavy Rain, oyunları yapış şeklimi sonsuza dek değiştirdi. Artık standart eğilimlere geri dönemem. Oyunculardan inanılmaz hikayeler duyuyoruz, insanlar bana oğlunu kurtamak için birisini öldürüp öldürmeme konusunda karar vermek için konsolu iki hafta kapalı tuttuğunu söylüyorlar. Bu çok anlamlı, bu çok güçlü birşey."
"İşte bu yüzden çok fazla çalışıyorum ve bu yüzden işe daha en başından inanıyorum, bu tür bir hikaye için. Beyond ile de aynı şeyleri keşfetmek istiyoruz. Biz insan doğası ile ilgileniyoruz. İnsan ilişkileri ile, duygular ile."
Cage video oyunlarının yoğun bir kişisellik sağlayabileceğini de söyleyip şöyle devam ediyor:
"Oyunlar hakkında en sevdiğim şey onların bir ayna görevi görmesi. Size bir soru soruyorlar ve sizin de onu cevaplamanız gerekiyor. Ve kararınızı verdikten sonra oyun size kim olduğunuzu gösteriyor, sizin kim olduğunuzu düşünmenizi sağlıyor."
Cage'in ne kadar başarılı bir yapımcı olduğu artık su götürmez bir gerçek bakalım Beyond:Two Souls'ta da bu derece bir yoğunluk yaşayabilecek miyiz?