Gözde'
Bayan Üye
Şiketin dört dizel araçtan oluşan model yelpazesinin son üyesi 1 Serisi’nin en sportif versiyonu M135i.
BMW M135i 3,0 litrelik, sıralı altı silindirli, 320 beygir güç üreten bir motora, ayrıca M süspansiyon bileşenlerine ve aerodinamik olarak optimize edilmiş gövde özelliklerine sahip.
Benzinli motor çift skrollü bir turbo besleme, doğrudan yakıt enjeksiyon sistemli yüksek hassasiyetli enjeksiyon, değişken valf kontrolü Valvetronic ve Double Vanos kullanıyor. Maksimum performans 5800 devir/dakikada 320 bg ve 1300 ila 4500 devir aralığında 450 Nm.
Standart olarak altı vitesli Getrag mekanik şanzıman, veya seçenek olarak ZF yapımı sekiz vitesli bir otomatik şanzıman motorun gücünü arka tekerleklere aktarıyor.
Aracın 0’da 100 km/s’ye hızlanması düz şanzıman ile 5,1 saniye, direksiyon simidine entegre edilmiş vites değiştirme kulakları içeren otomatik şanzıman ile 4,9 saniye sürüyor.
Her iki versiyon durdurma-çalıştırma ve fren enerjisi geri kazanımı sistemine sahip.
Azami hız 250 km/s ile sınırlanmış.
M135i, BMW’nin M bölümünde geliştirilmiş sportif tasarımlı gövde kitiyle, standart 1 serisi otomobillerden ayrılıyor.
M135i’nin beş kapılı bir versiyonu da olacak.
BMW’nin M bölümünün geliştirdiği her model gibi M135i de, Almanya’daki Nürburgring Nordschleife’de 10.000 kilometrelik bir program da dâhil olmak üzere kapsamlı şasi testlerinden geçmiş.
BMW M135i 3,0 litrelik, sıralı altı silindirli, 320 beygir güç üreten bir motora, ayrıca M süspansiyon bileşenlerine ve aerodinamik olarak optimize edilmiş gövde özelliklerine sahip.
Benzinli motor çift skrollü bir turbo besleme, doğrudan yakıt enjeksiyon sistemli yüksek hassasiyetli enjeksiyon, değişken valf kontrolü Valvetronic ve Double Vanos kullanıyor. Maksimum performans 5800 devir/dakikada 320 bg ve 1300 ila 4500 devir aralığında 450 Nm.
Standart olarak altı vitesli Getrag mekanik şanzıman, veya seçenek olarak ZF yapımı sekiz vitesli bir otomatik şanzıman motorun gücünü arka tekerleklere aktarıyor.
Aracın 0’da 100 km/s’ye hızlanması düz şanzıman ile 5,1 saniye, direksiyon simidine entegre edilmiş vites değiştirme kulakları içeren otomatik şanzıman ile 4,9 saniye sürüyor.
Her iki versiyon durdurma-çalıştırma ve fren enerjisi geri kazanımı sistemine sahip.
Azami hız 250 km/s ile sınırlanmış.
M135i, BMW’nin M bölümünde geliştirilmiş sportif tasarımlı gövde kitiyle, standart 1 serisi otomobillerden ayrılıyor.
M135i’nin beş kapılı bir versiyonu da olacak.
BMW’nin M bölümünün geliştirdiği her model gibi M135i de, Almanya’daki Nürburgring Nordschleife’de 10.000 kilometrelik bir program da dâhil olmak üzere kapsamlı şasi testlerinden geçmiş.