sensiz olmaz
Kayıtlı Üye
Bayer sağlık ürünleri, beslenme ve ileri teknoloji ürünleri alanlarında çok güçlü uluslararası bir girişimcidir. Bayer'in ürün ve hizmetleri; insanlığa faydalı olabilmek ve onların yaşam kalitelerini yükseltebilmek üzere meydana getirilmiştir. Eş zamanlı olarak Bayer; yenilik, büyüme ve gelişim alanlarında güç kazanarak, değer yaratmak arzusu içerisindedir.
Bayer Grup; müşterilerine, güçlü yanlarına, potansiyeline ve geleceğin pazarlarına odaklı bir şirket olarak, başarıyla yeniden organize edilmiştir. Yenilikler ve gelişime daha keskin bir biçimde odaklanabilmek için, stratejik bir düzenleme yapılarak, Bayer'in yüksek performanslı iş alanları, birbirinden bağımsız çalışan üç alt gruba ayırılmıştır: HealthCare; CropScience ve MaterialScience. Bu gruplar, yetkin servis şirketleri tarafından desteklenerek, geleceğin gelişmiş pazarlarına ulaşmayı hedeflemektedir.
Bayer İlaç firması yenilikçi bir şirket olarak; araştırma ağırlıklı alanlarda yeni trendler oluşturmaya devam etmeyi planlamaktadır. Bayer'in gelecekteki başarısında da, şirket gelişiminin ve rekabet gücünün temeli olan buluşlar önemli rol alacaktır.
Bayer'in teknik ve ticari konulardaki uzmanlığı sürdürülebilir gelişime katkıda bulumayı görev bilir. Bayer bütün içtenliği ile onayladığı bir prensip olarak, sosyal, etik ve çevresel unsurları, hassasiyetle dikkate almakta, ticari bir vatandaş olma sorumluluğunun bilinci içerisinde, ekonomik, ekolojik ve toplumsal taahhütleri eşit sırada tanımlamaktadır.
Bayer ilaç firması, şirket hedeflerine paralel olarak; performans, esneklik, açık iletişim vasıtasıyla toplumun güvenini sağlamak için çaba göstermektedir. Bunun için; sürekli bir şirket değeri yaratarak ve faaliyet gösterilen tüm ülkelerde, hissedarlarının, çalışanlarının ve toplumun menfaatini arttıracak yüksek değerler oluşturarak, hizmet vermektedir.
Bayer Türkiye; Bayer ilaç firması'nın dünya çapında yeniden yapılandırdığı yeni Bayer misyonu etrafında şekillenen değer ve stratejilerini benimseyerek, birleşik Bayer hedeflerine ulaşmayı amaç edinmiştir.
Bayer Grup; müşterilerine, güçlü yanlarına, potansiyeline ve geleceğin pazarlarına odaklı bir şirket olarak, başarıyla yeniden organize edilmiştir. Yenilikler ve gelişime daha keskin bir biçimde odaklanabilmek için, stratejik bir düzenleme yapılarak, Bayer'in yüksek performanslı iş alanları, birbirinden bağımsız çalışan üç alt gruba ayırılmıştır: HealthCare; CropScience ve MaterialScience. Bu gruplar, yetkin servis şirketleri tarafından desteklenerek, geleceğin gelişmiş pazarlarına ulaşmayı hedeflemektedir.
Bayer İlaç firması yenilikçi bir şirket olarak; araştırma ağırlıklı alanlarda yeni trendler oluşturmaya devam etmeyi planlamaktadır. Bayer'in gelecekteki başarısında da, şirket gelişiminin ve rekabet gücünün temeli olan buluşlar önemli rol alacaktır.
Bayer'in teknik ve ticari konulardaki uzmanlığı sürdürülebilir gelişime katkıda bulumayı görev bilir. Bayer bütün içtenliği ile onayladığı bir prensip olarak, sosyal, etik ve çevresel unsurları, hassasiyetle dikkate almakta, ticari bir vatandaş olma sorumluluğunun bilinci içerisinde, ekonomik, ekolojik ve toplumsal taahhütleri eşit sırada tanımlamaktadır.
Bayer ilaç firması, şirket hedeflerine paralel olarak; performans, esneklik, açık iletişim vasıtasıyla toplumun güvenini sağlamak için çaba göstermektedir. Bunun için; sürekli bir şirket değeri yaratarak ve faaliyet gösterilen tüm ülkelerde, hissedarlarının, çalışanlarının ve toplumun menfaatini arttıracak yüksek değerler oluşturarak, hizmet vermektedir.
Bayer Türkiye; Bayer ilaç firması'nın dünya çapında yeniden yapılandırdığı yeni Bayer misyonu etrafında şekillenen değer ve stratejilerini benimseyerek, birleşik Bayer hedeflerine ulaşmayı amaç edinmiştir.