Turkcell Global Bilgi ve Migros Grubu iş birliği, Facebook uygulamaları alanında ikinci uluslararası ödülünü aldı
Amerikadan Üstün Başarı ödülü
Turkcell Global Bilginin, Migros Kariyer Facebook sayfası için hazırladığı Kariyer RengiM Facebook Uygulaması New Yorkta düzenlenen uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışması Interactive Media Awardsın İnsan Kaynakları kategorisinde Üstün Başarı ödülüne layık görüldü.
Avrupanın en iyi çağrı merkezi Turkcell Global Bilginin aynı zamanda sosyal medya yönetimini yaptığı Migros Kariyer Facebook sayfası için hazırladığı Kariyer RengiM Facebook uygulaması, en önemli uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışmalarından biri olan Interactive Media Awardsta, İnsan Kaynakları kategorisinde toplam 35 rakibini geride bırakarak Üstün Başarı ödülünü almaya hak kazandı.
Soruları cevapla, kariyer rengini gör
Turkcell Global Bilginin, Migros Kariyer Facebook sayfası için hazırladığı Kariyer RengiM Facebook Uygulaması kullanıcılara iş dünyasında nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu öğrenme fırsatı sunuyor. Sayfada bulunan Hangisinde çalışmak istersin? sorusu için Mağaza ve Merkez seçenekleri sunan uygulama Mağaza kategorisi seçildiğinde mavi yakalılara, Merkez kategorisi seçildiğinde ise beyaz yakalılara yönelik soruları ekrana geliyor. Mağaza ve genel müdürlük kategorisindeki sorular cevaplanarak, çalışma hayatındaki kariyer rengi saptanıyor. Bu renk üzerinden de kullanıcının nasıl bir karaktere sahip olduğu yazılı olarak iletiliyor.
İnteraktif Medya Konseyi tarafından internetin standartlarını yükseltmek amacıyla 2006 yılından bu yana Amerikada düzenlenen Interactive Media Awardstan İnsan Kaynakları alanında kazanılan Üstün Başarı ödülü Turkcell Global Bilginin, bu yıl Facebook uygulamaları alanında kazandığı ikinci uluslararası ödül oldu.
Turkcell Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan konuyla ilgili yaptığı açıklamada: Turkcell Global Bilgi olarak, Türkiyenin önde gelen firmalarına dijital iletişim ve sosyal medya yönetimi alanında müşterilerimize her zaman fark yaratan, yenilikçi uygulamalar sunmaya gayret ediyoruz. Dünya standartlarında sunduğumuz hizmetlerimizin ödüllerle taçlandırılması bizler için hem mutluluk verici hem de ülkemiz adına gurur verici. Migros için hazırladığımız Migros Money Club Facebook Uygulaması daha önce Summit International Creative Awardsda sosyal medya kategorisinde bronz ödül kazanmıştı. Şimdi de yine Migros İnsan Kaynaklarına özel Yenibiriş.com iş birliği ile tasarladığımız Kariyer RengiM Facebook Uygulaması çok önemli bir organizasyon olan Interactive Media Awardsta İnsan Kaynakları kategorisinde Üstün Başarı ödülü kazandı. Bu ödülde emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımı bir kez daha tebrik etmek isterim. Müşterilerimizin yaptıkları işte bir adım önde olması için şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonra da inovatif yaklaşımlarla çözümler üretmeye devam edeceğiz. dedi.
Interactive Media Awards hakkında
1950den beri var olan New York merkezli İnteraktif Medya Konseyi tarafından internetin standartlarını yükseltme amacıyla düzenlenen uluslararası yarışma organizasyonu Interactive Media Awards(IMA) web dizaynı, geliştirme, pazarlama, inovasyon gibi weble alakalı toplam 100 farklı kategoride ödül veriyor. Interactive Media Awardsta katılımcılar dizayn, içerik, standartlara uyum, erişilebilirlik ve farklı tarayıcılarla uyumluluk kriterlerine göre değerlendiriliyor.
Amerikadan Üstün Başarı ödülü
Turkcell Global Bilginin, Migros Kariyer Facebook sayfası için hazırladığı Kariyer RengiM Facebook Uygulaması New Yorkta düzenlenen uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışması Interactive Media Awardsın İnsan Kaynakları kategorisinde Üstün Başarı ödülüne layık görüldü.
Avrupanın en iyi çağrı merkezi Turkcell Global Bilginin aynı zamanda sosyal medya yönetimini yaptığı Migros Kariyer Facebook sayfası için hazırladığı Kariyer RengiM Facebook uygulaması, en önemli uluslararası web dizaynı ve inavosyon yarışmalarından biri olan Interactive Media Awardsta, İnsan Kaynakları kategorisinde toplam 35 rakibini geride bırakarak Üstün Başarı ödülünü almaya hak kazandı.
Soruları cevapla, kariyer rengini gör
Turkcell Global Bilginin, Migros Kariyer Facebook sayfası için hazırladığı Kariyer RengiM Facebook Uygulaması kullanıcılara iş dünyasında nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu öğrenme fırsatı sunuyor. Sayfada bulunan Hangisinde çalışmak istersin? sorusu için Mağaza ve Merkez seçenekleri sunan uygulama Mağaza kategorisi seçildiğinde mavi yakalılara, Merkez kategorisi seçildiğinde ise beyaz yakalılara yönelik soruları ekrana geliyor. Mağaza ve genel müdürlük kategorisindeki sorular cevaplanarak, çalışma hayatındaki kariyer rengi saptanıyor. Bu renk üzerinden de kullanıcının nasıl bir karaktere sahip olduğu yazılı olarak iletiliyor.
İnteraktif Medya Konseyi tarafından internetin standartlarını yükseltmek amacıyla 2006 yılından bu yana Amerikada düzenlenen Interactive Media Awardstan İnsan Kaynakları alanında kazanılan Üstün Başarı ödülü Turkcell Global Bilginin, bu yıl Facebook uygulamaları alanında kazandığı ikinci uluslararası ödül oldu.
Turkcell Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan konuyla ilgili yaptığı açıklamada: Turkcell Global Bilgi olarak, Türkiyenin önde gelen firmalarına dijital iletişim ve sosyal medya yönetimi alanında müşterilerimize her zaman fark yaratan, yenilikçi uygulamalar sunmaya gayret ediyoruz. Dünya standartlarında sunduğumuz hizmetlerimizin ödüllerle taçlandırılması bizler için hem mutluluk verici hem de ülkemiz adına gurur verici. Migros için hazırladığımız Migros Money Club Facebook Uygulaması daha önce Summit International Creative Awardsda sosyal medya kategorisinde bronz ödül kazanmıştı. Şimdi de yine Migros İnsan Kaynaklarına özel Yenibiriş.com iş birliği ile tasarladığımız Kariyer RengiM Facebook Uygulaması çok önemli bir organizasyon olan Interactive Media Awardsta İnsan Kaynakları kategorisinde Üstün Başarı ödülü kazandı. Bu ödülde emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımı bir kez daha tebrik etmek isterim. Müşterilerimizin yaptıkları işte bir adım önde olması için şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonra da inovatif yaklaşımlarla çözümler üretmeye devam edeceğiz. dedi.
Interactive Media Awards hakkında
1950den beri var olan New York merkezli İnteraktif Medya Konseyi tarafından internetin standartlarını yükseltme amacıyla düzenlenen uluslararası yarışma organizasyonu Interactive Media Awards(IMA) web dizaynı, geliştirme, pazarlama, inovasyon gibi weble alakalı toplam 100 farklı kategoride ödül veriyor. Interactive Media Awardsta katılımcılar dizayn, içerik, standartlara uyum, erişilebilirlik ve farklı tarayıcılarla uyumluluk kriterlerine göre değerlendiriliyor.