B0LdP1L0t
Banned
2013'ün başarılı bir yıl olduğunu belirten Beşir Kara, Gezi eylemleri sürecinde kimi düşüşler yaşansa da, seneyi beklentilerin üzerinde bir artışla kapattıklarını söyledi. 2013 yılında 400 bin yolcuya hizmet verdiklerini ve 2014 hedeflerinin ise 500 bin olduğunu ifade eden Kara, "Büyük bir aksilik olmazsa hedefimize rahatlıkla ulaşabileceğimize inanıyorum" dedi.
OUTGOING'TE ÇİFT HANELİ BÜYÜMEYE HEDEFLİYORUZ
Şu anda Türkiye'nin en büyük tur operatörlerinden biri haline geldiklerini söyleyen Kara, "Ağırlıklı olarak iç pazar çalışıyoruz. Outgoing ve tüm departmanlarımızı tamamlamış bulunuyoruz. Outgoing olarak da bu yıl bazı projelerimiz var. Bu alanda çift haneli olarak büyümeyi hedefliyoruz" dedi.
Beşir Kaya, dövizde meydana gelen yükselişin sektör üzerinde yaratacağı etki, rekabet ortamı ve online'a yaptıkları yatırımlar ile ilgili olarak ise şu bilgileri paylaştı:
DÖVİZİN YÜKSELMESİ İÇ PAZARI HAREKETLENDİRİR
"Dövizin yükselmesi bence iç pazarı hareketlendirecektir. Bununla birlikte yurtdışı pazarını da bir miktar olumsuz etkileyecektir. Kur artışı yurtdışına seyahat edecek tatilciyi doğrudan etkiler. Döviz arttığı için yabancı turistin alım gücü yükseliyor. Dolayısıyla incoming gelirini artıran bir unsur olacaktır."
4 MİLYON TL'LİK YATIRIM YAPTIK
"Tatilbudur.com bizim online rezervasyon sitemiz. Biz bu siteyi dönemsel ihtiyaçlar ve trendler doğrultusunda her daim revize ediyoruz. Bu yıl siteyi kökten değiştirerek hem yurt içinden hem de yurtdışından kolayca ulaşılabilir bir site haline getireceğiz. Şirket olarak 2014 için 4 milyonluk bir yatırım yapıyoruz. Bunun yanında bir de teknoloji yatırımımız olacak."
BİZİM İÇİN REKABET İKİNCİ PLANDA
"Rekabet sürecinde sadece işini doğru yapabilen, kuralları olan ve şirketini bu kurallara oturtabilenler ayakta kalabilecektir. Rekabet bizim için ikinci planda. Biz "önce hizmet" felsefesini benimsiyoruz. Müşterilerimizi doğru otellerde seyahat ettirmeye, doğru satın almaya yönlendirmeye çalışıyoruz. Dolayısıyla biz bu rekabet ort******* hizmet kalitemizle farklılaşarak sıyrılmak istiyoruz."
OUTGOING'TE ÇİFT HANELİ BÜYÜMEYE HEDEFLİYORUZ
Şu anda Türkiye'nin en büyük tur operatörlerinden biri haline geldiklerini söyleyen Kara, "Ağırlıklı olarak iç pazar çalışıyoruz. Outgoing ve tüm departmanlarımızı tamamlamış bulunuyoruz. Outgoing olarak da bu yıl bazı projelerimiz var. Bu alanda çift haneli olarak büyümeyi hedefliyoruz" dedi.
Beşir Kaya, dövizde meydana gelen yükselişin sektör üzerinde yaratacağı etki, rekabet ortamı ve online'a yaptıkları yatırımlar ile ilgili olarak ise şu bilgileri paylaştı:
DÖVİZİN YÜKSELMESİ İÇ PAZARI HAREKETLENDİRİR
"Dövizin yükselmesi bence iç pazarı hareketlendirecektir. Bununla birlikte yurtdışı pazarını da bir miktar olumsuz etkileyecektir. Kur artışı yurtdışına seyahat edecek tatilciyi doğrudan etkiler. Döviz arttığı için yabancı turistin alım gücü yükseliyor. Dolayısıyla incoming gelirini artıran bir unsur olacaktır."
4 MİLYON TL'LİK YATIRIM YAPTIK
"Tatilbudur.com bizim online rezervasyon sitemiz. Biz bu siteyi dönemsel ihtiyaçlar ve trendler doğrultusunda her daim revize ediyoruz. Bu yıl siteyi kökten değiştirerek hem yurt içinden hem de yurtdışından kolayca ulaşılabilir bir site haline getireceğiz. Şirket olarak 2014 için 4 milyonluk bir yatırım yapıyoruz. Bunun yanında bir de teknoloji yatırımımız olacak."
BİZİM İÇİN REKABET İKİNCİ PLANDA
"Rekabet sürecinde sadece işini doğru yapabilen, kuralları olan ve şirketini bu kurallara oturtabilenler ayakta kalabilecektir. Rekabet bizim için ikinci planda. Biz "önce hizmet" felsefesini benimsiyoruz. Müşterilerimizi doğru otellerde seyahat ettirmeye, doğru satın almaya yönlendirmeye çalışıyoruz. Dolayısıyla biz bu rekabet ort******* hizmet kalitemizle farklılaşarak sıyrılmak istiyoruz."