bluee
Kayıtlı Üye

Bağdat Caddesi, Nişantaşı ve İstinye Parkdaki alışveriş partisine 600e yakın marka ve 1000e yakın mağaza katıldı.
her 3 nokta tıklım tıklım dolarken mağazalarda uzun kuyruklar oluştu. Gecede yüzde 50ye varan indirimler sunuldu. 18 ülkede Vogue dergisince düzenlenen FNOnun İstanbul ayağı da Vogue Türkiye tarafından gerçekleştirildi. alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği Başkanı Mehmet Nane, Geçen yıl 600 bin kişi FNOya katılmıştı. Dün gece maça rağmen 1 milyonun üzerinde alışveriş severin katılımı oldu. Sadece İstinye Park 150 bin kişiyi ağırladı. Cirolarda yüzde 20ye yakın artışın olacağını sanıyoruz dedi. Gecede göze çarpan detaylar şöyle:
Fiyatlardan sıfır attılar!
- Elektronik market Teknosa, tüketicilerden topladığı atıklarla 25 parçalık giysi koleksiyonu yaptı.
- Ayakkabıcı Floda Japon ustalar ziyaretçilere origami sanatından ayakkabı yapmasını öğretti.
- DKNY, Sisley ve Benetton mağazalarında vitrinlerde canlı mankenler dikkat çekti.
- Ramsey saat 20.00 - 00.00 arasında 0 atma kampanyası başlattı. İkinci ürünlerdeki tek sıfır atılarak 139 liralık bir takım 13 lira 90 kuruştan satıldı.
- Boğaziçi Caz Korosu İpekyol mağazasında müzikseverlerle buluştu.