Alışveriş deliliğine bilimsel yanıt geldi

InnoCence

ÜLKÜ & UMAY
Webmaster
Prenses
184172_10151190606560199_948271915_n.jpg


Duke Üniversitesi’nden psikoloji ve davranışsal ekonomi profesörü Dan Ariely, pahalı ürünleri almaya nasıl karar verdiğimizi masaya yatırdı.

BAĞIMLILIK TEDAVİ MERKEZLERİ

Ariely’e göre ‘ödenen para miktarı arttıkça duyarlılık azalıyor’. Ariely, bir harcama yapmadan önce “bu parayla başka neler yapabilirdim” sorusunun düşünülmesini önerdi. Ariely, ‘değdiğine’ düşünüldüğü sürece pahalı ürünlerin satın alınmasında sorun görmediğini belirtti.

MİLLİYET​
 
bayigram takipçi satın al instagram beğeni satın al instagram takipçi satın al tiktok takipçi satın al Buy Followers haber
vozol puff
Geri
Üst