bluee
Kayıtlı Üye
adidas, UEFA EURO 2012TM şampiyonasına paralel olarak, futbol ürünlerinde 2012 yılında 1.6 milyar Avroluk rekor satış rakamına ulaşmayı hedefliyor. Dünya Kupasının düzenlendiği 2010 yılında adidasın satışları 1.5 milyar Avro olarak gerçekleşmiş, bir önceki UEFA EURO şampiyonasının düzenlendiği 2008 yılında ise toplam satışı 1.3 milyar Avro olmuştu.
Polonya ve Ukraynada devam eden UEFA EURO 2012TM şampiyonasının resmi sponsoru adidas, 2012 yılında futbol kategorisinde rekor satış rakamına ulaşmayı beklediklerini açıkladı. adidas 2012 satışlarının yıl sonunda 1.6 milyar Avro düzeyine ulaşmasını hedefliyor. Bu rakam, Dünya Kupasının düzenlendiği 2010 yılında 1.5 milyar Avro, bir önceki UEFA EUROTM şampiyonasının gerçekleştirildiği 2008 yılında ise 1.3 milyar Avroluk satış gerçekleştiren adidas için bir rekor.
adidas Group CEOsu Herbert Hainer adidasın UEFA EURO 2012 şampiyonasının her anlamda lideri olduğunu belirterek şunları söyledi: Avrupa ve dünyada en başarılı futbol markası olarak unvanımızı koruyoruz. adidas, UEFA EURO 2012de ürün satışı, marka görünürlüğü ve yenilikçi gücü dahil olmak üzere her anlamda öne çıkıyor.
adidasın bu rekor satış rakamında, 7 milyon adet ile tüm zamanların en çok satılan EURO topu unvanını alan, UEFA EURO 2012 şampiyonasının özel tasarımlı topu Tango 12 önemli bir rol üstleniyor. UEFA EURO 2012 resmi maç topu futbolculardan, uzmanlardan ve tüketicilerden çok olumlu tepkiler alıyor.
adidas Global Futbol Kıdemli Başkan Yardımcısı Markus Baumann, UEFA EURO 2012de adidasın dünyanın en popüler sporuna olan katkısının futbolcular, tüketiciler ve taraftarlardaki yansımaları çok iyi. Bu ivmeyi futboldaki liderliğimizi daha da güçlendirmek için kullanacağız" dedi.
adidasın 2012de futboldaki liderliğinin ilk sinyalleri daha yılın başında gelmişti. 2012 yılının ilk çeyreğinde futbol kategorisindeki toplam satışlar yüzde 23 artarken, adidas özellikle, UEFA EURO 2012 TM şampiyonasının ev sahibi ülkelerinden Polonyada yıla hızlı başladı ve toplam satışını aynı dönemde yüzde 50 artırdı.
UEFA EURO 2012 sayesinde adidas, 2015 yılına kadar Polonyada pazar lideri olma hedefine ulaşmaya çok yaklaştı, futbol kategorisinde bir numara olma hedefine ise şimdiden ulaştı. Ukraynada da adidas yıla hem futbol kategorisi, hem de genel pazar lideri olarak başladı ve liderlik pozisyonunu daha da güçlendirdi.
Polonya ve Ukraynada devam eden UEFA EURO 2012TM şampiyonasının resmi sponsoru adidas, 2012 yılında futbol kategorisinde rekor satış rakamına ulaşmayı beklediklerini açıkladı. adidas 2012 satışlarının yıl sonunda 1.6 milyar Avro düzeyine ulaşmasını hedefliyor. Bu rakam, Dünya Kupasının düzenlendiği 2010 yılında 1.5 milyar Avro, bir önceki UEFA EUROTM şampiyonasının gerçekleştirildiği 2008 yılında ise 1.3 milyar Avroluk satış gerçekleştiren adidas için bir rekor.
adidas Group CEOsu Herbert Hainer adidasın UEFA EURO 2012 şampiyonasının her anlamda lideri olduğunu belirterek şunları söyledi: Avrupa ve dünyada en başarılı futbol markası olarak unvanımızı koruyoruz. adidas, UEFA EURO 2012de ürün satışı, marka görünürlüğü ve yenilikçi gücü dahil olmak üzere her anlamda öne çıkıyor.
adidasın bu rekor satış rakamında, 7 milyon adet ile tüm zamanların en çok satılan EURO topu unvanını alan, UEFA EURO 2012 şampiyonasının özel tasarımlı topu Tango 12 önemli bir rol üstleniyor. UEFA EURO 2012 resmi maç topu futbolculardan, uzmanlardan ve tüketicilerden çok olumlu tepkiler alıyor.
adidas Global Futbol Kıdemli Başkan Yardımcısı Markus Baumann, UEFA EURO 2012de adidasın dünyanın en popüler sporuna olan katkısının futbolcular, tüketiciler ve taraftarlardaki yansımaları çok iyi. Bu ivmeyi futboldaki liderliğimizi daha da güçlendirmek için kullanacağız" dedi.
adidasın 2012de futboldaki liderliğinin ilk sinyalleri daha yılın başında gelmişti. 2012 yılının ilk çeyreğinde futbol kategorisindeki toplam satışlar yüzde 23 artarken, adidas özellikle, UEFA EURO 2012 TM şampiyonasının ev sahibi ülkelerinden Polonyada yıla hızlı başladı ve toplam satışını aynı dönemde yüzde 50 artırdı.
UEFA EURO 2012 sayesinde adidas, 2015 yılına kadar Polonyada pazar lideri olma hedefine ulaşmaya çok yaklaştı, futbol kategorisinde bir numara olma hedefine ise şimdiden ulaştı. Ukraynada da adidas yıla hem futbol kategorisi, hem de genel pazar lideri olarak başladı ve liderlik pozisyonunu daha da güçlendirdi.