Emlak ofisi açmak için gerekli evraklar

Emlak ofisi açmak için izlenecek yol; vergi dairesi kaydı, meslek odası kaydı, bağ-kur kaydı ve belediyeden emlakçılık ruhsatı alınması şeklinde oluyor. Buna göre bu aşamalarda istenilen belgeleri aşağıdaki gibi sıralayabiliriz...

Emlakçılık ruhsatı!

Emlak ofisi açmak için izlenecek yol; vergi dairesi kaydı, meslek odası kaydı, bağ-kur kaydı ve belediyeden emlakçılık ruhsatı alınması şeklinde oluyor. Buna göre bu aşamalarda istenilen belgeleri şöyle sıralayabiliriz:

A) Vergi dairesine başvururken;

- Nüfus cüzdan sureti

- İkametgah imühaberi

- İmza sirküleri

- Tapu fotokopisi veya kira kontratosu

- Nüfus cüzdanı fotokopisi

- İşe başlama formu

Emlak ofisi açmak için izlenecek yol; vergi dairesi kaydı, meslek odası kaydı, bağ-kur kaydı ve belediyeden emlakçılık ruhsatı alınması şeklinde oluyor. Buna göre bu aşamalarda istenilen belgeleri şöyle sıralayabiliriz:

A) Vergi dairesine başvururken;

- Nüfus cüzdan sureti

- İkametgah imühaberi

- İmza sirküleri

- Tapu fotokopisi veya kira kontratosu

- Nüfus cüzdanı fotokopisi

- İşe başlama formu


EMLAK OFİSİ AÇMAK İSTEYENLER İÇİN

Bilgilendirmelerimiz devam edecektir.
 
Son düzenleme:
---> Emlak ofisi açmak için gerekli evraklar

Bu mevzuyu hep merak etmişimdir :)
Teşekkürler.
 
takipçi satın al
Uwell Elektronik Sigara
instagram takipçi hilesi
takipçi satın al
tiktok takipçi hilesi
Geri
Üst